Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6856
Назва: Рефлексія у формуванні творчих здібностей педагога
Інші назви: Рефлексия в формировании творческих способностей педагога
Reflection in forming teachers’ creative abilities
Автори: Марусинець, М. М.
Ключові слова: flection
creative teacher
pedagogical improvisation
technology of developing creative abilities
рефлексія
творчий вчитель
новаторство
педагогічна імпровізація
технологія розвитку творчих здатностей
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Марусинець М. М. Рефлексія у формуванні творчих здібностей педагога / М. М. Марусинець // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 12. – С. 43-47.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the essential dimensions of the phenomena "creativity", "pedagogical creativity" and "reflection" in the professional development of teachers. Creativity of a teacher is considered by the author as a special personal quality that acts like a kind of "background" in the development of cognitive, emotional and volitional, individual and psychological spheres. The levels of formedness of a personality and ways to implement them in quasiprofessional and personal self-improvement and self- realization of a teacher are determined. Particular emphasis is placed on the disclosure of individual types of teacher’s creativity manifestation – teaching improvisation and its psychological support. У статті розкрито сутнісні виміри феномена «творчість», «педагогічна творчість» і «рефлексія» у професійному становленні вчителя. Творчість педагога автор розглядає як особливу особистісну якість, що виступає своєрідним «фоном» у розвитку пізнавальної, емоційно-вольової, індивідуально-психологічної сфер. Визначено рівні сформованості творчої особистості та шляхи їх реалізації у квазіпрофесійному та особистісному самовдосконаленні та самореалізації педагога. Особливий акцент зроблено на розкритті видів індивідуального прояву педагогічної творчості – педагогічній імпровізації, розв’язанню педагогічних ситуацій та їх психологічного супроводу. Основною їх технологією є сам педагог, його засоби, якими він володіє.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6856
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marusynets.pdf362.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.