Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6852
Назва: Суб’єктивне благополуччя дитини як орієнтир психологічного супроводу в закладах рекреаційного типу
Інші назви: Субъективное благополучие ребенка как ориентир психологического сопровождения в учреждениях рекреационного типа
Child’s subjective well-being as a benchmark of psychological support in the recreational establishments
Автори: Власова, О. І.
Гуленко, А. С.
Ключові слова: recreational establishments
educational and entertainment socialization aspects of life
subjective well-being of a person
integrity
integrated personality
the meaning of life orientation
life existence
рекреаційні заклади
освітньо-дозвільна соціалізація
аспекти життєдіяльності
суб’єктивне благополуччя особистості
цілісність
цілісна особистість
смисложиттєві орієнтації
життєві екзистенції
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Власова О. І. Суб’єктивне благополуччя дитини як орієнтир психологічного супроводу в закладах рекреаційного типу / О. І. Власова, А. С. Гуленко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 12. – С. 29-33.
Короткий огляд (реферат): This article focuses on the issue of the subjective well-being as a benchmark of psychological support in the establishments of recreational type. The article highlights the specific features of the activities in these recreational institutions, especially their educational and entertainment socialization. It also describes different aspects of life as the update and contemporary source of children’s vital energy. The organization of psychological services in the recreational and healthcare establishments is characterized detailed. The importance of studying the construct and contents of psychological well-being for the development of a meth- odological model evaluating the performance of recreational establishments is theoretically proved. The results of the empirical study of psychological peculiarities of formation of the whole personality of a student were being obtained within the project of the fundamental research, which was conducted at the Faculty of Psychology of Taras Shevchenko National University of Kyiv in 2014. У статті висвітлено особливості діяльності рекреаційних закладів, особливості їх освітньо-дозвільної соціалізації. Описано аспекти життєдіяльності як джерела поновлення життєвої енергії. Охарактеризовано організацію психологічної служби в умовах рекреаційно-оздоровчого закладу. Теоретично обґрунтовано важливість дослідження конструкту психологічного благополуччя для розроблення методологічної моделі оцінки ефективності роботи рекреаційних закладів. Описано результати емпіричного дослідження психологічних особливостей формування цілісної особистості студентів в рамках реалізації проекту фундаментального наукового дослідження, яке здійснюється на факультеті психології КНУ імені Тараса Шевченка у 2014 році. Це – україномовна адаптація методик дослідження, компресія психодіагностичних матеріалів, факторний, кластерний та кореляційний аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6852
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vlasova, Hulenko.pdf355.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.