Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6778
Назва: Дидактична модель освітнього простору у НВК «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад і ступеня»
Інші назви: Дидактическая модель образовательного пространства в УВК «Дошкольное учебное заведение - общеобразовательное учебное заведение i степени»
Didactic model of educational space in training and educational complex “Preschool institution – primary general education institution”
Автори: Цимбалару, А. Д.
Ключові слова: educational space at primary school
educational space modeling
освітній простір у школі І ступеня
моделювання освітнього простору
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Цимбалару А. Д. Дидактична модель освітнього простору у НВК «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад і ступеня» / А. Д. Цимбалару // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 213-218.
Короткий огляд (реферат): The article presents a variative didactic model reflecting the specific character of primary school pupils’ educational space in training and educational complex “preschool institution – primary general education institution”. It was being created in the process of work on the thesis “Theoretical, didactic and methodical fundamentals of instructional design of educational space at primary school”. У статті презентовано варіативну дидактичну модель, яка відображає специфіку освітнього простору молодших школярів у такому типі загальноосвітнього навчального закладу, як навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад І ступеня». Робота відбувалась у межах дисертаційного дослідження «Теоретичні та дидактико-методичні засади педагогічного проектування освітнього простору в школі І ступеня». Результати наукової розвідки дали змогу визначити три основні компоненти, зміст яких розкрито у статті, – структурування навчального процесу, організація навчальної взаємодії, зонування й обладнання шкільних приміщень для забезпечення різноманітності і варіативності навчальної взаємодії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6778
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsimbalaru.pdf365.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.