Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6778
Назва: | Дидактична модель освітнього простору у НВК «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад і ступеня» |
Інші назви: | Дидактическая модель образовательного пространства в УВК «Дошкольное учебное заведение - общеобразовательное учебное заведение i степени» Didactic model of educational space in training and educational complex “Preschool institution – primary general education institution” |
Автори: | Цимбалару, А. Д. |
Ключові слова: | educational space at primary school educational space modeling освітній простір у школі І ступеня моделювання освітнього простору |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Цимбалару А. Д. Дидактична модель освітнього простору у НВК «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад і ступеня» / А. Д. Цимбалару // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 213-218. |
Короткий огляд (реферат): | The article presents a variative didactic model reflecting the specific character of primary school pupils’ educational space in training and educational complex “preschool institution – primary general education institution”. It was being created in the process of work on the thesis “Theoretical, didactic and methodical fundamentals of instructional design of educational space at primary school”. У статті презентовано варіативну дидактичну модель, яка відображає специфіку освітнього простору молодших школярів у такому типі загальноосвітнього навчального закладу, як навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад І ступеня». Робота відбувалась у межах дисертаційного дослідження «Теоретичні та дидактико-методичні засади педагогічного проектування освітнього простору в школі І ступеня». Результати наукової розвідки дали змогу визначити три основні компоненти, зміст яких розкрито у статті, – структурування навчального процесу, організація навчальної взаємодії, зонування й обладнання шкільних приміщень для забезпечення різноманітності і варіативності навчальної взаємодії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6778 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tsimbalaru.pdf | 365.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.