Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6748
Назва: Спецкурс «Основи управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах інклюзії» як складова підготовки майбутніх менеджерів освіти
Інші назви: Спецкурс «Основы управления общеобразовательных учебных заведений в условиях инклюзии» как составляющая подготовки будущих менеджеров образования
Special course “Principles of comprehensive educational establishment management in the context of inclusion” as element of training future education managers
Автори: Малік, Марина Валентинівна
Малик, Марина Валентиновна
Malik, Maryna Valentynivna
Ключові слова: education manager
formation of preparedness
inclusion
comprehensive educational establishment management
special course
менеджер освіти
формування підготовленості
інклюзія
управління загальноосвітнім навчальним закладом
спецкурс
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Малік М. В. Спецкурс «Основи управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах інклюзії» як складова підготовки майбутніх менеджерів освіти / М. В. Малік // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 128-132.
Короткий огляд (реферат): The article demonstrates that successful education of children with special educational needs in comprehensive educational establishment in the context of inclusion depends on the administrative competence of education manager who understands and supports relevant modern educational trends. The article presents definition of the concept "special course", namely: course of lectures in higher education establishment which represents profound research into the special, separate topic on the program proposed by the lecturer. It was mentioned that an important feature of the courses consists in special requirements made towards them and focused on enhancing independent work of students since these courses are not associated with educational standards and any examination material. У статті висвітлюється проблема формування готовності майбутніх менеджерів освіти до управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах інклюзії, доведена доцільність впровадження спецкурсу «Основи управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах інклюзії» під час їхньої підготовки у ВНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6748
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Malik.pdf227.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.