Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6747
Назва: Підготовка майбутніх вихователів до організації комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку
Інші назви: Preparing future nursery school teachers for the organization of communicative and speech activities of older preschool children
Автори: Луценко, І. О.
Ключові слова: communicative and speech activities
professional and speech communication
readiness to organize communicative and speech activities of preschool children
комунікативно-мовленнєва діяльність
професійно-мовленнєве спілкування
підготовленість до організації комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Луценко І. О. Підготовка майбутніх вихователів до організації комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку / І. О. Луценко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 123-127.
Короткий огляд (реферат): The article discloses specifics of professional activities of a nursery school teacher. The structure of a teacher’s personality developing, professional and speech communication with children as a communicative factor in communicative and speech development of children is described. The concept of communicative and speech activities of preschool children is clarified. The concept of readiness to organize communicative and speech activities of preschool children is defined. У статті розкрито специфіку професійної діяльності вихователя дошкільного навчального закладу,визначено сутність і структуру поняття «підготовленість до організації комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку». Розкрито поняття «комунікативно-мовленнєва діяльність дітей дошкільного віку». Автором описано структуру особистісно-розвивального професійно-мовленнєвого спілкування вихователя з дітьми, його функції, спеціальні принципи організації; класифіковано види професійно-мовленнєвих умінь. Представлено модель та експериментальну методику підготовки майбутніх вихователів до організації комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6747
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lutsenko.pdf213.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.