Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6747
Title: Підготовка майбутніх вихователів до організації комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку
Other Titles: Подготовка будущих воспитателей к организации коммуникативно-речевой деятельности детей старшего дошкольного возраста
Preparing future nursery school teachers for the organization of communicative and speech activities of older preschool children
Authors: Луценко, І. О.
Keywords: communicative and speech activities
professional and speech communication
readiness to organize communicative and speech activities of preschool children
комунікативно-мовленнєва діяльність
професійно-мовленнєве спілкування
підготовленість до організації комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Луценко І. О. Підготовка майбутніх вихователів до організації комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку / І. О. Луценко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 123-127.
Abstract: The article discloses specifics of professional activities of a nursery school teacher. The structure of a teacher’s personality developing, professional and speech communication with children as a communicative factor in communicative and speech development of children is described. The concept of communicative and speech activities of preschool children is clarified. The concept of readiness to organize communicative and speech activities of preschool children is defined. У статті розкрито специфіку професійної діяльності вихователя дошкільного навчального закладу,визначено сутність і структуру поняття «підготовленість до організації комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку». Розкрито поняття «комунікативно-мовленнєва діяльність дітей дошкільного віку». Автором описано структуру особистісно-розвивального професійно-мовленнєвого спілкування вихователя з дітьми, його функції, спеціальні принципи організації; класифіковано види професійно-мовленнєвих умінь. Представлено модель та експериментальну методику підготовки майбутніх вихователів до організації комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6747
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lutsenko.pdf213.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.