Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6743
Назва: Формування рефлексивної компетентності у професійній підготовці майбутніх психологів
Інші назви: Formation of reflexive competence in the professional training of future psychologists
Автори: Литвиненко, С. А.
Litvinenko, S. A.
Ключові слова: reflexive competence
supervision
formation of reflexive competence
professional training of future psychologists
рефлексивна компетентність
супервізія
професійна підготовка майбутніх психологів
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Литвиненко С. А. Формування рефлексивної компетентності у професійній підготовці майбутніх психологів / С. А. Литвиненко, В. М. Ямницький // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 115-119.
Короткий огляд (реферат): The article presents a theoretical analysis of reflexive competence of future specialists and specifics of using the practice of supervision as a means of forming reflective competence in the professional training of future psychologists. It presents a theoretical analysis of the concept of reflexive competence, defines its role in the professional activity of the psychologist-practitioner. Reflexivity is an important indicator of the maturity of a personality in the development of competencies and important qualities that allows us to talk about the necessity of forming a reflexive competence of every modern specialist. Analysis of theoretical aspects of reflective competence allows us to consider it in the field of professional activity as a strategic component with integrative qualities. The result is an understanding of reflective competence as metacompetence, tracing its relationship with the values of the personality. У статті здійснено теоретичний аналіз рефлексивної компетентності майбутніх фахівців та розкрито особливості використання практики супервізії як засобу формування рефлексивної компетентності у професійній підготовці майбутніх психологів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6743
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lytvynenko, Yamnytskyi.pdf216.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.