Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6720
Назва: Психолінгвістичні й соціально-мовні аспекти дошкільної освіти
Інші назви: Психолингвистические и социально-языковые аспекты дошкольного образования
Psycholinguistic and socio-linguistic aspects of preschool education
Автори: Калмикова, Л. О.
Ключові слова: language acquisition
language of education
neural networks
localization of speech-language functions
the image of the world
kinds of languages
оволодіння мовою
мова освіти
нейронні мережі
локалізація мовленнєво-мовних функцій
образ світу
види мов
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Калмикова Л. О. Психолінгвістичні й соціально-мовні аспекти дошкільної освіти / Л. О. Калмикова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 72-77.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the problem of functioning of a language in multiethnic, multicultural state, particularly in preschool education, with taking into account its neurolinguistic, psycholinguistic and social aspects of mastering languages by preschool children, in the process of which language tolerance becomes a necessary condition for the existence and development of educational surrounding with the aim to implement the proper verbal educational communication.Статтю присвячено проблемі функціонування мови в поліетнічній, полікультурній державі, зокрема у дошкільній освіті та врахування в ній нейролінгвістичних, психолінгвістичних і соціальних аспектів оволодіння дошкільниками мовами, в процесі якого мовна толерантність стає необхідною умовою для існування і розвитку освітнього соціуму з метою реалізації коректної навчальної комунікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6720
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalmykova.pdf264.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.