Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6674
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОсипова, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorOsipova, Tetyana Yuryivna-
dc.date.accessioned2020-02-20T11:19:13Z-
dc.date.available2020-02-20T11:19:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОсипова Т. Ю. Педагогічне наставництво у професійному становленні учителів: діяльнісний підхід / Т. Ю. Осипова // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної інтернет- конференції «Становлення особистості професіонала: перспективи та розвиток» 23 березня 2018 р. – Одеса : ОДУВС, 2018. – С. 169-174.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6674-
dc.description.abstractОдним із основних завдань Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року визначено побудову ефективної системи національного виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей, забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально зрілої творчої особистості, громадянина України і світу, підготовка молоді до свідомого вибору сфери життєдіяльності, що передбачає розроблення цілісної системи виявлення та психолого-педагогічного супроводу обдарованої молоді, забезпечення створення умов для її розвитку, соціалізації та подальшого професійного зростання. Застосування діяльнісного підходу в педагогічному наставництві передбачає необхідність формування у студентів активної позиції, коли майбутні вчителі виступають активними суб'єктами пізнавальної і творчої діяльності, спрямованої на засвоєння навчального матеріалу та набуття вмінь використовувати їх у різноманітних ситуаціях, а також на розвиток особистісних якостей, необхідних у подальшій педагогічній діяльності. Роль педагога-наставника, як нам убачається, полягає в педагогічній підтримці студентів у професійному й особистісному розвитку.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherОдеський державний університет внутрішніх справuk
dc.subjectдіяльнісний підхідuk
dc.subjectпедагогічне наставництвоuk
dc.subjectформування активної позиціїuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectпізнавальна і творча діяльностіuk
dc.subjectпедагог-наставникuk
dc.subjectпедагогічна підтримка студентівuk
dc.subjectпрофесійний й особистісний розвитокuk
dc.titleПедагогічне наставництво у професійному становленні учителів: діяльнісний підхідuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedag nastavn.pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.