Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6641
Назва: Future Designers’ Information Competency Formation in The Process of Professional Training
Інші назви: Аналітика дослідження проблеми формування інформаційної компетентності майбутніх дизайнерів у процесі професійної підготовки
Автори: Karabin, Oksana
Карабін, Оксана Йосифівна
Romanyshyna, Oksana
Романишина, Оксана Ярославівна
Ключові слова: informatization of education
information technologies
computerization of training
information competency
components
innovative technologies
інформатизації освіти
інформаційні технології
комп’ютеризації навчання
інформаційна компетентність
компоненти
освітні інноваційні технології
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Karabin O. Future Designers’ Information Competency Formation in The Process of Professional Training / O. Karabin, O. Romanyshyna // Наука і освіта. - 2017. - №12. - С.176-182.
Короткий огляд (реферат): The article deals with theoretical and experimental study of the formation of information competency of future designers in the process of professional training. During the empirical study, the levels of informational competency maturity of future designers in the process of professional training (high, sufficient, satisfactory, low) were assessed, basing on the following components of informational competency of future designers: motivational, cognitive, informational and instrumental, operational and activity. The assessment of the levels of informational competency maturity was conducted according to the following steps: motivation to master the information competency; perspective planning of information competency formation in the learning process; creation of theoretical and practical information training; mastering strategic tasks of information competency formation. On the basis of the conducted pedagogical experiment, statistically significant positive changes in the levels of future designers’ informational competency maturity in the experimental group were found. The reliability of the results of the study was confirmed by Student’s t-test for independent samples. У статті розглянуто теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування інформаційної компетентності майбутніх дизайнерів у процесі професійної підготовки, здійснено аналіз наукової літератури, стандартів галузі знань, розроблено теоретичні концепції експерименту, сформовано його програму, здійснено аналіз навчальних програм, проведено діагностичне обстеження та визначено реальний стан рівнів сформованості інформаційної компетентності майбутніх дизайнерів у процесі професійної підготовки. Інформаційна компетентність майбутніх дизайнерів у процесі професійної підготовки відіграє важливу роль, оскільки сприяє поліпшенню їх професійної підготовки та позитивно впливає на ефективність освітнього процесу. Вона невід’ємно пов’язана з інформаційною культурою та передбачає наявність у студентів знань, умінь та навичок у галузі інформаційних технологій і здатність ефективного опрацювання великих масивів інформації з використанням сучасних засобів інформаційних технологій. Відтак, для реалізації поставлених завдань, під час емпіричного дослідження було проведено визначення рівнів сформованості (високий, достатній, задовільний, низький) інформаційної компетентності майбутніх дизайнерів у процесі професійної підготовки, яке ґрунтувалося на основі виокремлених компонентів формування інформаційної компетентності майбутніх дизайнерів: мотиваційний, когнітивний, інформаційно-інструментальний, операційно-діяльнісний. Визначення рівнів сформованості інформаційної компетентності майбутніх дизайнерів за компонентами проводилося згідно виокремлених практичних етапів: зорієнтована мотивація до оволодіння інформаційної компетентності; перспективне планування формування інформаційної компетентності у процесі навчальної діяльності; формування теоретичної та практичної інформаційної підготовки; оволодіння стратегічними завданнями формування інформаційної компетентності. На основі проведеного педагогічного експерименту визначено статистично значущі позитивні зміни у рівнях сформованості інформаційної компетентності майбутніх дизайнерів в експериментальній групі. Достовірність результатів дослідження підтверджена за допомогою критерію достовірності відмінностей середніх величин t-критерію Стьюдента для незалежних вибірок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6641
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karabin.pdf570.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.