Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6618
Title: Методичні рекомендації до самоконтролю знань здобувачів (тестові завдання) з навчальної дисципліни «Загальна теорія політики» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 052 «Політологія»
Other Titles: Guidelines to self-control of knowledge of applicants (test tasks) in the course "General Policy Theory" for applicants for the first (bachelor) level of higher education field of knowledge 05 "Social and behavioral sciences" specialty 052 "Political science"
Authors: Проноза, Інна Іванівна
Pronoza, Inna Ivanivna
Keywords: методичні рекомендації
загальна теорія політики
самоконтроль знань здобувачів
тестові завдання
політологія
methodical recommendations
general policy theory
self-control of knowledge of applicants
test tasks
Politology
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Методичні рекомендації до самоконтролю знань здобувачів (тестові завдання) з навчальної дисципліни «Загальна теорія політики» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 052 «Політологія» / укладач 0. І. Проноза ; ДЗ «Південноукраїнський нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського», Одеса : Університет Ушинського. - 2019. - 49 c.
Abstract: У методичних рекомендаціях наведено тести з загальної теорії політики для перевірки засвоєного матеріалу, та оцінки рівня знань здобувачів. Методика діагностики відноситься до форм оперативного контролю знань. Тести укладено відповідно до сучасних тенденцій освітнього процесу в закладі вищої освіти. методических рекомендациях приведены тесты по общей теории политики для проверки усвоенного материала, и оценки уровня знаний соискателей. Методика диагностики относится к формам оперативного контроля знаний. Тесты составлены в соответствии с современными тенденциями образовательного процесса в учреждении высшего образования. The guidelines provide tests of general policy theory to validate assimilated material, and assess the level of knowledge of applicants. Diagnostic methodology refers to forms of operational knowledge control. The tests are done in accordance with current trends in the educational process in higher education.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6618
Appears in Collections:Кафедра політичних наук i права

Files in This Item:
File SizeFormat 
Pronoza Inna Ivanivna.pdf543.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.