Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6602
Назва: Педагогічна взаємодія як онтологічний простір ідентифікації
Інші назви: Педагогическое взаимодействие как онтологическое пространство идентификации
Pedagogical interaction as ontological space of identification
Автори: Велитченко, Леонід Кирилович
Велитченко, Леонид Кириллович
Velytchenko, Leonid Kyrylovych
Ключові слова: system
subject-subject relations
pedagogical interaction
identification
система
суб’єкт-суб’єктні стосунки
педагогічна взаємодія
ідентифікація
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Велитченко Л. К. Педагогічна взаємодія як онтологічний простір ідентифікації / Л. К. Велитченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 9. – С. 59-65.
Короткий огляд (реферат): The concept of identity is considered in the context of psychology of the pedagogical interaction which, as a whole, determines the specific characteristics of its elements. It is shown that the identification reproduces essential features of the system within which it exists as a mechanism required for establishing level of similarity of the subject of activity to another subject. It is grounded that identification is a mental mechanism which provides continual adaptation of an individual to the environment due to an assignment of its features and regulation of his/her behavior according to them. Поняття ідентифікації розглядається у контексті психології педагогічної взаємодії, яка як ціле визначає специфічні ознаки її елементів. Наголошується на суб’єкт-об’єктних відношеннях як провідної ознаки ідентифікаційних процесів. У складі системи "соціум – група" ідентифікаційні процеси є процесами соціальної ідентифікації, які призводять то формування соціальної ідентичності. У системі "група – індивід" ідентифікаційні процеси мають соціально-психологічні ознаки, які виявляють себе у соціально-психологічній ідентичності. Розгляд педагогічної взаємодії як міжособистісної взаємодії у педагогічному процесі (система "індивід – індивід") вказує на те, що ідентифікація має ознаки міжособистісної та діяльнісної ідентифікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6602
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Velitchenko.pdf356.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.