Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6602
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВелитченко, Леонід Кирилович-
dc.contributor.authorВелитченко, Леонид Кириллович-
dc.contributor.authorVelytchenko, Leonid Kyrylovych-
dc.date.accessioned2020-02-17T11:23:32Z-
dc.date.available2020-02-17T11:23:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВелитченко Л. К. Педагогічна взаємодія як онтологічний простір ідентифікації / Л. К. Велитченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 9. – С. 59-65.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6602-
dc.description.abstractThe concept of identity is considered in the context of psychology of the pedagogical interaction which, as a whole, determines the specific characteristics of its elements. It is shown that the identification reproduces essential features of the system within which it exists as a mechanism required for establishing level of similarity of the subject of activity to another subject. It is grounded that identification is a mental mechanism which provides continual adaptation of an individual to the environment due to an assignment of its features and regulation of his/her behavior according to them. Поняття ідентифікації розглядається у контексті психології педагогічної взаємодії, яка як ціле визначає специфічні ознаки її елементів. Наголошується на суб’єкт-об’єктних відношеннях як провідної ознаки ідентифікаційних процесів. У складі системи "соціум – група" ідентифікаційні процеси є процесами соціальної ідентифікації, які призводять то формування соціальної ідентичності. У системі "група – індивід" ідентифікаційні процеси мають соціально-психологічні ознаки, які виявляють себе у соціально-психологічній ідентичності. Розгляд педагогічної взаємодії як міжособистісної взаємодії у педагогічному процесі (система "індивід – індивід") вказує на те, що ідентифікація має ознаки міжособистісної та діяльнісної ідентифікації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectsystemuk
dc.subjectsubject-subject relationsuk
dc.subjectpedagogical interactionuk
dc.subjectidentificationuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктні стосункиuk
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk
dc.subjectідентифікаціяuk
dc.titleПедагогічна взаємодія як онтологічний простір ідентифікаціїuk
dc.title.alternativeПедагогическое взаимодействие как онтологическое пространство идентификацииuk
dc.title.alternativePedagogical interaction as ontological space of identificationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Velitchenko.pdf356.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.