Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/657
Title: The Case Study Method as a Means of Increasing Motivation of Students Majoring in Psychology for Learning English
Other Titles: Метод вивчення кейсів як засіб підвищення мотивації студентів до вивчення англійської мови
Authors: Pampura, S.
Пампура, С. Ю.
Keywords: foreign language teaching
innovative technologies
professional competence
motivation of students majoring in non-linguistic specialities
case study method
interdisciplinary link
навчання іноземних мов
інноваційні технології
формування іншомовної професійної компетенції
мотивація студентів немовних спеціальностей
метод вивчення кейсів
інтегровані заняття
міждисциплінарний зв’язок
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Pampura, S. The Case Study Method as a Means of Increasing Motivation of Students Majoring in Psychology for Learning English / S. Pampura // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2017. – №2. – С. 116-120.
Abstract: The article deals with the issue of teaching English for students majoring in non-linguistic specialities. The review of theoretical resources has shown that the modern level of intercultural communication demands transformation in the system of vocational training for students of non-linguistic specialities and introduction of multidimensional teaching of foreign languages for special purposes. It has been stated that motivation for learning English is an essential factor in the process of successful development of professional competences. The use of the case study method in teaching English has proved its effectiveness for increasing motivation and creating good opportunities for implementation of interdisciplinary links.Нові запити вищої освіти, пов’язані з інтеграцією України в Європейський простір, зумовили перегляд вимог до професійної підготовки майбутніх фахівців. Знання іноземної мови наразі розглядається як засіб, що сприяє розширенню професійної компетенції та фахових навичок студентів. Тому використання інноваційних методів навчання іноземних мов у вишах для студентів немовних спеціальностей набуває все більшої значущості. Важливою причиною недостатнього рівня володіння англійською мовою студентами немовних спеціальностей є низька мотивація до її вивчення, що й створило актуальність дослідження. Метою статті є аналіз якостей, необхідних для успішного оволодіння студентами іноземною мовою на рівні, достатньому для втілення їх професійних компетенцій, та шляхів поліпшення навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей. У статті розкриваються сутність поняття мотивація та сучасні ідеї щодо шляхів її підвищення; подано огляд аналіз останніх наукових досліджень з проблеми навчання англійської мови для студентів немовних спеціальностей; доведено ефективність застосування методу вивчення кейсів з метою формування високої вмотивованості студентів до вивчення англійської мови професійного спілкування. Мотивацію було визначено як систему зовнішніх і внутрішніх мотивів, що спонукають студента навчатись і впливають на його/її пізнавальну діяльність. Обізнаність викладача щодо особистих інтересів студентів та їх мотивів навчатись (пізнавальні, професійні, розважальні тощо) сприяє підтриманню високого рівня вмотивованості до навчання. Навчання іноземної мови за професійним спрямуванням має бути спрямованим на інтеграцію комунікативних знань та навичок у тематичний та ситуативний контекст певної професійної галузі. Дисципліна «Іноземна мова» створює умови для втілення міждисциплінарних зав’язків, а застосування методу вивчення кейсів сприяє формуванню іншомовної професійної компетенції. Метод вивчення кейсів дає можливість студентам продемонструвати свої професійні навички на практиці. У статті наведено приклади кейсів, які було апробовано на заняттях зі студентамиякі вивчають практичну психологію за фахом. Спостереження впродовж експерименту засвідчили, що цей ме- тод не тільки є ефективним для підвищення мотивації студентів, але також сприяє розвитку таких професійних компетенцій, як покращення рівня володіння мовою, формування навичок командної роботи, розвиток аналітичного мислення, вміння обґрунтовувати своє рішення тощо.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/657
ISSN: 2311-8466
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пампура С. Ю..pdf224.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.