Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/657
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPampura, S.-
dc.contributor.authorПампура, С. Ю.-
dc.date.accessioned2018-10-11T08:37:49Z-
dc.date.available2018-10-11T08:37:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationPampura, S. The Case Study Method as a Means of Increasing Motivation of Students Majoring in Psychology for Learning English / S. Pampura // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2017. – №2. – С. 116-120.uk
dc.identifier.issn2311-8466-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/657-
dc.description.abstractThe article deals with the issue of teaching English for students majoring in non-linguistic specialities. The review of theoretical resources has shown that the modern level of intercultural communication demands transformation in the system of vocational training for students of non-linguistic specialities and introduction of multidimensional teaching of foreign languages for special purposes. It has been stated that motivation for learning English is an essential factor in the process of successful development of professional competences. The use of the case study method in teaching English has proved its effectiveness for increasing motivation and creating good opportunities for implementation of interdisciplinary links.Нові запити вищої освіти, пов’язані з інтеграцією України в Європейський простір, зумовили перегляд вимог до професійної підготовки майбутніх фахівців. Знання іноземної мови наразі розглядається як засіб, що сприяє розширенню професійної компетенції та фахових навичок студентів. Тому використання інноваційних методів навчання іноземних мов у вишах для студентів немовних спеціальностей набуває все більшої значущості. Важливою причиною недостатнього рівня володіння англійською мовою студентами немовних спеціальностей є низька мотивація до її вивчення, що й створило актуальність дослідження. Метою статті є аналіз якостей, необхідних для успішного оволодіння студентами іноземною мовою на рівні, достатньому для втілення їх професійних компетенцій, та шляхів поліпшення навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей. У статті розкриваються сутність поняття мотивація та сучасні ідеї щодо шляхів її підвищення; подано огляд аналіз останніх наукових досліджень з проблеми навчання англійської мови для студентів немовних спеціальностей; доведено ефективність застосування методу вивчення кейсів з метою формування високої вмотивованості студентів до вивчення англійської мови професійного спілкування. Мотивацію було визначено як систему зовнішніх і внутрішніх мотивів, що спонукають студента навчатись і впливають на його/її пізнавальну діяльність. Обізнаність викладача щодо особистих інтересів студентів та їх мотивів навчатись (пізнавальні, професійні, розважальні тощо) сприяє підтриманню високого рівня вмотивованості до навчання. Навчання іноземної мови за професійним спрямуванням має бути спрямованим на інтеграцію комунікативних знань та навичок у тематичний та ситуативний контекст певної професійної галузі. Дисципліна «Іноземна мова» створює умови для втілення міждисциплінарних зав’язків, а застосування методу вивчення кейсів сприяє формуванню іншомовної професійної компетенції. Метод вивчення кейсів дає можливість студентам продемонструвати свої професійні навички на практиці. У статті наведено приклади кейсів, які було апробовано на заняттях зі студентамиякі вивчають практичну психологію за фахом. Спостереження впродовж експерименту засвідчили, що цей ме- тод не тільки є ефективним для підвищення мотивації студентів, але також сприяє розвитку таких професійних компетенцій, як покращення рівня володіння мовою, формування навичок командної роботи, розвиток аналітичного мислення, вміння обґрунтовувати своє рішення тощо.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectforeign language teachinguk
dc.subjectinnovative technologiesuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectmotivation of students majoring in non-linguistic specialitiesuk
dc.subjectcase study methoduk
dc.subjectinterdisciplinary linkuk
dc.subjectнавчання іноземних мовuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectформування іншомовної професійної компетенціїuk
dc.subjectмотивація студентів немовних спеціальностейuk
dc.subjectметод вивчення кейсівuk
dc.subjectінтегровані заняттяuk
dc.subjectміждисциплінарний зв’язокuk
dc.titleThe Case Study Method as a Means of Increasing Motivation of Students Majoring in Psychology for Learning Englishuk
dc.title.alternativeМетод вивчення кейсів як засіб підвищення мотивації студентів до вивчення англійської мовиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пампура С. Ю..pdf224.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.