Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6559
Назва: | Особливості емоційної сфери студентів, які є активними користувачами мобільного телефону та комп’ютеру |
Інші назви: | Peculiarities of emotional sphere of students who actively use mobile phones and computers |
Автори: | Чебикін, Олексій Якович Chebykin, Oleksij Yakovych |
Ключові слова: | emotions emotional sphere emotional state communication over mobile phone computer activity эмоции емоції емоційна сфера емоційні стани спілкування по мобільному телефону комп’ютерна діяльність |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Чебикін О. Я. Особливості емоційної сфери студентів, які є активними користувачами мобільного телефону та комп’ютеру / О. Я. Чебикін // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 9. – С. 5-14. |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено результати теоретичних і емпіричних досліджень особливостей емоційної сфери студентів, які активно використовують такі інформаційно-комунікативні технології, як мобільний телефон і комп’ютер. Отримані результати дозволили встановити, що спілкування по мобільному телефону, його зміст та час детермінуються різними мотивами студентів. Так, ті з них, які спілкуються до 10 разів на добу незалежно від змісту направленості та часу, характеризуються збалансованістю вираженості особливостей емоційної сфери. При цьому студенти, які інтенсивно використовують мобільний телефон, характеризуються високою динамікою в змінах емоційної сфери. Також встановлено, що ті студенти, які використовують комп’ютер більше 6 годин на добу мають виражені зміни в емоційній сфері. Так, у тих із них, які віддають перевагу інформаційно-розважальній діяльності, відмічається підвищена депресивність та зниження саморегуляції. Усі ці та інші дані дозволили виділити серед них такі специфічні типи, як невротично-депресивний, сором’язливо-лабільний, агресивно-роздратований і сензитивно-несаморегулятивний. Вищезазначені відмінності не залежать від статі досліджуваних. The article presents the results of theoretical and empirical study of the peculiarities of emotional sphere of students who actively use such informational and communicative technologies as mobile phones and computers. It was revealed that at the present stage the problem of students’ interaction with these technologies is topical for Psychology in terms of determining the influence of these means of communication over personality’s emotional sphere. It was observed that quantity indices of communication on mobile phone, its duration and purpose are determined by different motives of students. For example, the students who communicate up to ten times a day regardless of purpose and durtion are characterized by a certain balance of most diagnosed indices characterizing emotional peculiarities with insufficient increase in anger manifestation. As for the students who actively use mobile phones, their emotional peculiarities are more changeable during the day. It was proved that computer activity lasting for more than six hours a day has an ambiguous influence over students’ emotional sphere. The students who prefer information and entertaining activity are more depressed, the level of their even-temperedness and self-regulation is decreasing. Besides, we have distinguished some specific types of students’ emotional sphere, such as neurotic and depressive, shy and unstable, aggressive and irritated, sensitive and non-self-regulative. These undesirable features of emotional sphere are not peculiar to the students with learning and professional orientation of computer activity. The differences mentioned above do not depend on probationers’ gender. It is shown that emotional sphere of students using mobile phones regardless of frequency, duration and purpose of communication has positive characteristic features. At the same time students’ emotional sphere is different dependent on their interaction with computers. The students who use computers more than six hours a day show the most negative changes in their emotional sphere’s manifestation. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6559 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chebykin.pdf | 421.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.