Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6534
Назва: Педагогічні умови становлення професійно-термінологічної компетентності майбутнього вчителя біології
Інші назви: Pedagogical conditions of becoming a professional-terminological competence of a future biology teacher
Автори: Перерва, Вікторія
Pererva, Victoria
Ключові слова: умови формування компетентності
педагогічні умови
професійно-термінологічна компетентність
майбутні вчителі біології
активні методи навчання
conditions
pedagogical conditions
professional and terminology competence
future biology teacherscompetence
active methods of study
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Перерва В. Педагогічні умови становлення професійно-термінологічної компетент-ності майбутнього вчителя біології / В. Перерва // Наука і освіта. – 2019. – №2. – С. 44-48.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність поняття «умова» та охарактеризовано зміст поняття «педагогічні умови». На основі узагальнення існуючих наукових підходів подано розуміння педагогічних умов формування професійно-термінологічної компетентності майбутніх вчителів біології в ході фахової підготовки. Визначено та обґрунтовано основні педагогічні умови формування професійно-термінологічної компетентності майбутніх вчителів біології. In the article essence of concept «condition» is exposed and maintenance of concept «pedagogical condition» is described. The generalization of existent scientific approaches the understanding of pedagogical terms of forming of professional and terminology competence of future biology teachers is given in the process of professional preparation. The main aspect of modern pedagogical research of the increasing the efficiency of the educational process problems is the identification, substantiation and verification of pedagogical conditions that ensure the success of the activity. The problem of identifying and substantiating the pedagogical conditions of professional and terminological competence of future biology teachers formation during professional training remained out of the attention of the researchers. The effective pedagogical conditions depend on the clearly determining the structure of methodological support in accordance with the ultimate goal, as well as on the implementation of an interdependent set of conditions. Considering that for the biology teacher, as well as for the doctor, Latin is the basis of professional and terminological competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6534
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Victoria Pererva.pdf531.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.