Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6505
Назва: Art-Therapeutic Technologies: are Future Primary School Teachers Ready to Use Them in Practice?
Інші назви: Діагностика процесуального компонента готовності майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологій
Автори: Soroka, Olha
Сорока, Ольга Вікторівна
Ключові слова: art-therapeutic technologies
art-therapeutic technologies using
future primary school teachers’ readiness
procedural component of readiness
operational readiness criterion
арт-терапевтичні технології
готовність майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологій
процесуальний компонент готовності
операційний критерій готовності
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Soroka O. Art-Therapeutic Technologies: are Future Primary School Teachers Ready to Use Them in Practice? / O. Soroka // Наука і освіта. - 2017. - №10. - С. 111-117.
Короткий огляд (реферат): The article is dedicated to the analysis of practical aspects of teaching future primary school teachers to use arttherapeutic technologies. It aims to demonstrate the results of an empirical research focused on the evaluation of future primary school teachers’ skills of using art-therapeutic technologies. The structure of the future primary school teachers’ skills of using of art-therapeutic technologies presented by motivational-valuable, contextual, processual and creative components and, accordingly, motivational, cognitive, operational and creative criteria has been developed. The procedural component of future primary school teachers’ readiness to use the art-therapeutic technologies in educational process is supposed to be the major. Its content is based on the acquisition of complex of art-therapeutic skills that will optimize the educational process in primary school. Future primary school teachers can demonstrate the creative, adequate, reproductive, low and initial levels of the procedural component maturity. Self-evaluation, expert evaluation and analysis of the results of students’ individual research tasks were used to evaluate the level of characterized component formation. Research results show that most students demonstrate elementary, low and reproductive levels of the diagnostic component. Two special courses have been developed aimed at the improvement of the students’ relevant skills. У статті розглядаються актуальні практичні аспекти проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологій. За результатами наукових праць визначено, що однією з умов ефективності оновленої системи освіти має бути створення комфортних умов для навчання, виховання й розвитку молодших школярів. Саме вчитель початкової школи зможе допомогти у вирішенні проблем, пов’язаних з адаптацією молодших школярів до початкової школи, застосовуючи у практичній діяльності комплекс арт-терапевтичних технологій. Метою наукової роботи є представлення результатів емпіричного дослідження щодо діагностики готовності майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологій, а також опис спеціально розроблених авторських спецкурсів, спрямованих на розвиток готовності до зазначеної діяльності. Автором розроблено структуру готовності майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологій, представлену мотиваційно-ціннісним, змістовим, процесуальним і креативним компонентами і відповідно мотиваційним, когнітивним, операційним і творчим критеріями. Розкрито зміст процесуального компонента готовності, що базується на комплексі арт-терапевтичних умінь і навичок, які дадуть змогу оптимізувати навчально-виховний процес початкової школи. Охарактеризовано творчий, достатній, відтворювальний, низький і початковий рівні сформованості процесуального компонента готовності майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологій. Діагностику означеного компонента готовності проведено за допомогою самооцінювання, експертної оцінки й аналізу результатів індивідуальних науково-дослідницьких завдань студентів. Результати діагностики засвідчили переважання у студентів початкового, низького і відтворювального рівнів умінь.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6505
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Soroka.pdf674.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.