Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6505
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSoroka, Olha-
dc.contributor.authorСорока, Ольга Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-02-10T13:49:15Z-
dc.date.available2020-02-10T13:49:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationSoroka O. Art-Therapeutic Technologies: are Future Primary School Teachers Ready to Use Them in Practice? / O. Soroka // Наука і освіта. - 2017. - №10. - С. 111-117.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6505-
dc.description.abstractThe article is dedicated to the analysis of practical aspects of teaching future primary school teachers to use arttherapeutic technologies. It aims to demonstrate the results of an empirical research focused on the evaluation of future primary school teachers’ skills of using art-therapeutic technologies. The structure of the future primary school teachers’ skills of using of art-therapeutic technologies presented by motivational-valuable, contextual, processual and creative components and, accordingly, motivational, cognitive, operational and creative criteria has been developed. The procedural component of future primary school teachers’ readiness to use the art-therapeutic technologies in educational process is supposed to be the major. Its content is based on the acquisition of complex of art-therapeutic skills that will optimize the educational process in primary school. Future primary school teachers can demonstrate the creative, adequate, reproductive, low and initial levels of the procedural component maturity. Self-evaluation, expert evaluation and analysis of the results of students’ individual research tasks were used to evaluate the level of characterized component formation. Research results show that most students demonstrate elementary, low and reproductive levels of the diagnostic component. Two special courses have been developed aimed at the improvement of the students’ relevant skills. У статті розглядаються актуальні практичні аспекти проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологій. За результатами наукових праць визначено, що однією з умов ефективності оновленої системи освіти має бути створення комфортних умов для навчання, виховання й розвитку молодших школярів. Саме вчитель початкової школи зможе допомогти у вирішенні проблем, пов’язаних з адаптацією молодших школярів до початкової школи, застосовуючи у практичній діяльності комплекс арт-терапевтичних технологій. Метою наукової роботи є представлення результатів емпіричного дослідження щодо діагностики готовності майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологій, а також опис спеціально розроблених авторських спецкурсів, спрямованих на розвиток готовності до зазначеної діяльності. Автором розроблено структуру готовності майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологій, представлену мотиваційно-ціннісним, змістовим, процесуальним і креативним компонентами і відповідно мотиваційним, когнітивним, операційним і творчим критеріями. Розкрито зміст процесуального компонента готовності, що базується на комплексі арт-терапевтичних умінь і навичок, які дадуть змогу оптимізувати навчально-виховний процес початкової школи. Охарактеризовано творчий, достатній, відтворювальний, низький і початковий рівні сформованості процесуального компонента готовності майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологій. Діагностику означеного компонента готовності проведено за допомогою самооцінювання, експертної оцінки й аналізу результатів індивідуальних науково-дослідницьких завдань студентів. Результати діагностики засвідчили переважання у студентів початкового, низького і відтворювального рівнів умінь.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectart-therapeutic technologiesuk
dc.subjectart-therapeutic technologies usinguk
dc.subjectfuture primary school teachers’ readinessuk
dc.subjectprocedural component of readinessuk
dc.subjectoperational readiness criterionuk
dc.subjectарт-терапевтичні технологіїuk
dc.subjectготовність майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологійuk
dc.subjectпроцесуальний компонент готовностіuk
dc.subjectопераційний критерій готовностіuk
dc.titleArt-Therapeutic Technologies: are Future Primary School Teachers Ready to Use Them in Practice?uk
dc.title.alternativeДіагностика процесуального компонента готовності майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологійuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soroka.pdf674.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.