Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6477
Назва: Correction of fears in preschool children from large and small families
Інші назви: Корекція страхів у дітейдошкільного віку з багатодітних та небагатодітних сімей
Автори: Прокоф’єва-Акопова, Світлана Олександрівна
Prokofieva-Akopova, Svetlana Aleksandrovna
Ключові слова: children’s fears
types of fears
children from large and small families
correctional program
overcoming fears
дитячі страхи
види страхів
діти з багатодітних та небагатодітних сімей
корекційна програма
подолання страхів
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Prokofieva-Akopova S. Correction of fears in preschool children from large and small families / S. Prokofieva-Akopova // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2018. – № 7-8. – С. 92-98.
Короткий огляд (реферат): The urgency of the problem of identifying and correcting children’s fears today against the backdrop of instability in our society is a very important concern – a modern child faces a lot of unfavorable factors affecting his/her develop-ment. The article describes the research aiming to reveal dominant fears and ways of their elimination in children of preschool age from large (having more than two children) and small (having less than three children) families. The following research methods were applied: “Fears in Children” questionnaire (Kuzmina, 2000), “Fears in Little Hous-es” by Panfilova (Zakharov, 2000), Zakharov’s “My Fears” projective method (Zakharov, 2000). Актуальність проблеми виявлення і корекції дитячих страхів сьогодні на тлі нестабільності в суспільстві є вельми важливою – на сучасну дитину обрушується безліч несприятливих чинників, що гальмують розвиток потенційних можливостей особистості. У статті представлені результати дослідження домінуючих страхів і апробації розробленої програми їх подолання у дітей дошкільного віку з багатодітних і небагатодітних сімей; подано класифікацію виявлених дитячих страхів, проаналізовано види домінуючих страхів у дівчаток і хлопчиків, причини їх виникнення. Дослідження включало три етапи: перший етап – констатуючий експеримент, що включав анкетування «Страхи у дітей» (Кузьміна, 2000), «Страхи в будиночках» М.А. Панфілової (Захаров, 2000), проектну методику А. И. Захарова «Мої страхи» (Захаров, 2000).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6477
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf716.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.