Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6477
Title: Correction of fears in preschool children from large and small families
Other Titles: Корекція страхів у дітейдошкільного віку з багатодітних та небагатодітних сімей
Authors: Прокоф’єва-Акопова, Світлана Олександрівна
Прокофьева-Акопова, Светлана Алекандровна
Prokofieva-Akopova, Svetlana Aleksandrovna
Keywords: children’s fears
types of fears
children from large and small families
correctional program
overcoming fears
дитячі страхи
види страхів
діти з багатодітних та небагатодітних сімей
корекційна програма
подолання страхів
Issue Date: 2018
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Prokofieva-Akopova S. Correction of fears in preschool children from large and small families / S. Prokofieva-Akopova // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2018. – № 7-8. – С. 92-98.
Abstract: The urgency of the problem of identifying and correcting children’s fears today against the backdrop of instability in our society is a very important concern – a modern child faces a lot of unfavorable factors affecting his/her develop-ment. The article describes the research aiming to reveal dominant fears and ways of their elimination in children of preschool age from large (having more than two children) and small (having less than three children) families. The following research methods were applied: “Fears in Children” questionnaire (Kuzmina, 2000), “Fears in Little Hous-es” by Panfilova (Zakharov, 2000), Zakharov’s “My Fears” projective method (Zakharov, 2000). Актуальність проблеми виявлення і корекції дитячих страхів сьогодні на тлі нестабільності в суспільстві є вельми важливою – на сучасну дитину обрушується безліч несприятливих чинників, що гальмують розвиток потенційних можливостей особистості. У статті представлені результати дослідження домінуючих страхів і апробації розробленої програми їх подолання у дітей дошкільного віку з багатодітних і небагатодітних сімей; подано класифікацію виявлених дитячих страхів, проаналізовано види домінуючих страхів у дівчаток і хлопчиків, причини їх виникнення. Дослідження включало три етапи: перший етап – констатуючий експеримент, що включав анкетування «Страхи у дітей» (Кузьміна, 2000), «Страхи в будиночках» М.А. Панфілової (Захаров, 2000), проектну методику А. И. Захарова «Мої страхи» (Захаров, 2000).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6477
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf716.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.