Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6418
Title: Дослідження педагогічної фасилітації учителя як вітагенної педагогічної технології
Other Titles: Study of pedagogical facilitation as a vital educational technology
Authors: Курлянд, Зинаида Наумівна
Kurlіand, Zinaida Naumivna
Фокша, Олена Михайлівна
Foksha, Olena Mykhailivna
Поповський, Юрій
Keywords: вітагенні технології
студенти
навчання
виховання
фасилітація
vital educational technologies
students
education
facilitation
Issue Date: 2018
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Курлянд З. Н. Дослідження педагогічної фасилітації учителя як вітагенної педагогічної технології / З. Н. Курлянд, О. Фокша, Ю. Поповський // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 168-176.
Abstract: У статті розкрито своєрідність педагогічної фасилітації вчителя як специфічної вітагенної технології навчання і виховання. Спираючись на аналіз наукового фонду автори висвітлюють вітагенні технології як технології навчання та виховання, засновані на актуалізації життєвого досвіду особистості, її інтелектуально-психологічного потенціалу в освітніх цілях. The article describes the peculiarities of pedagogical facilitation as a specific educational technology. Drawing on the analysis of the scientific fund, the authors cover vital technologies as those based on life experience of the individual, his/her intellectual and psychological potential for educational purposes.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6418
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zinaida Kurliand.pdf594.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.