Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6410
Title: Development of professional maturity of future foreign language teachers by means of informational technologies
Other Titles: Розвиток професійної зрілості майбутнього вчителя іноземної мови засобами інформаційних технологій
Развитие профессиональной зрелости будущего учителя иностранного языка средствами информационных технологий
Authors: Галета, Ярослав Володимирович
Habelko, Olena
Dombrovan, Tetiana
Галета, Ярослав Владимирович
Габелко, Олена
Домброван, Тетяна
Galeta, Yaroslav Volodymyrovych
Keywords: professional maturity
professional development
professional motivation
information and communica-tion technologies
multimedia
the integrity of professional formation
професійна зрілість
професійний розвиток
професійна мотивація
інформаційно-комунікаційні технології
мультимедіа
цілісність професійного становлення
профессиональное развитие
профессиональная зрелость
профессиональная мотивация
информационно-коммуникационные технологии
мультимедиа
целостность профессионального становления
Issue Date: 2018
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Citation: Haleta Y. Development of professional maturity of future foreign language teachers by means of informational technologies / Y. Haleta, O. Habelko, T. Dombrovan // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 137-143.
Abstract: The article deals with the necessity of implementing information technologies in the educational process in terms of foreign language teacher training, taking into account the social and cultural situation, which is reflected in the educational system. Professional maturity consists of stable professional motivation, professional identity, as well as acquired knowledge and skills of professional activity in the chosen field. У статті показано необхідність (з урахуванням соціокультурної ситуації, що має відображення на системі освіти) упровадження можливостей інформаційних технологій в освітній процес, зокрема у підготовку майбутнього вчителя іноземної мови. Здійснено аналіз змісту категорії «професійна зрілість», визначено її складові. Зазначено, що професійна зрілість складається зі стійкої професійної мотивації, сформованої професійної ідентичності, а також набутих знань, умінь та навичок професійної діяльності в обраній галузі. На основі аналізу сутності досліджуваного феномена зазначено, що професійна зрілість є найвищою точкою розвитку. статьи показана необходимость (с учетом социокультурной ситуации, имеет отражение на системе образования) внедрение возможностей информационных технологий в образовательный процесс, в частности в подготовке будущего учителя иностранного языка. Осуществлен анализ содержания категории «профессиональная зрелость», определены ее составляющие. Отмечено, что профессиональная зрелость состоит из устойчивой профессиональной мотивации, сложившейся профессиональной идентичности, а также приобретенных знаний, умений и навыков профессиональной деятельности в выбранной области. На основе анализа сущности исследуемого феномена указано, что профессиональная зрелость является самой высокой точкой развития.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6410
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yaroslav Haleta.pdf598.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.