Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6410
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГалета, Ярослав Володимирович-
dc.contributor.authorHabelko, Olena-
dc.contributor.authorDombrovan, Tetiana-
dc.contributor.authorГалета, Ярослав Владимирович-
dc.contributor.authorГабелко, Олена-
dc.contributor.authorДомброван, Тетяна-
dc.contributor.authorGaleta, Yaroslav Volodymyrovych-
dc.date.accessioned2020-02-06T09:51:42Z-
dc.date.available2020-02-06T09:51:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationHaleta Y. Development of professional maturity of future foreign language teachers by means of informational technologies / Y. Haleta, O. Habelko, T. Dombrovan // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 137-143.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6410-
dc.description.abstractThe article deals with the necessity of implementing information technologies in the educational process in terms of foreign language teacher training, taking into account the social and cultural situation, which is reflected in the educational system. Professional maturity consists of stable professional motivation, professional identity, as well as acquired knowledge and skills of professional activity in the chosen field. У статті показано необхідність (з урахуванням соціокультурної ситуації, що має відображення на системі освіти) упровадження можливостей інформаційних технологій в освітній процес, зокрема у підготовку майбутнього вчителя іноземної мови. Здійснено аналіз змісту категорії «професійна зрілість», визначено її складові. Зазначено, що професійна зрілість складається зі стійкої професійної мотивації, сформованої професійної ідентичності, а також набутих знань, умінь та навичок професійної діяльності в обраній галузі. На основі аналізу сутності досліджуваного феномена зазначено, що професійна зрілість є найвищою точкою розвитку. статьи показана необходимость (с учетом социокультурной ситуации, имеет отражение на системе образования) внедрение возможностей информационных технологий в образовательный процесс, в частности в подготовке будущего учителя иностранного языка. Осуществлен анализ содержания категории «профессиональная зрелость», определены ее составляющие. Отмечено, что профессиональная зрелость состоит из устойчивой профессиональной мотивации, сложившейся профессиональной идентичности, а также приобретенных знаний, умений и навыков профессиональной деятельности в выбранной области. На основе анализа сущности исследуемого феномена указано, что профессиональная зрелость является самой высокой точкой развития.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk
dc.subjectprofessional maturityuk
dc.subjectprofessional developmentuk
dc.subjectprofessional motivationuk
dc.subjectinformation and communica-tion technologiesuk
dc.subjectmultimediauk
dc.subjectthe integrity of professional formationuk
dc.subjectпрофесійна зрілістьuk
dc.subjectпрофесійний розвитокuk
dc.subjectпрофесійна мотиваціяuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectмультимедіаuk
dc.subjectцілісність професійного становленняuk
dc.subjectпрофессиональное развитиеuk
dc.subjectпрофессиональная зрелостьuk
dc.subjectпрофессиональная мотивацияuk
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииuk
dc.subjectмультимедиаuk
dc.subjectцелостность профессионального становленияuk
dc.titleDevelopment of professional maturity of future foreign language teachers by means of informational technologiesuk
dc.title.alternativeРозвиток професійної зрілості майбутнього вчителя іноземної мови засобами інформаційних технологійuk
dc.title.alternativeРазвитие профессиональной зрелости будущего учителя иностранного языка средствами информационных технологийuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yaroslav Haleta.pdf598.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.