Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6392
Назва: Внутрішня мотивація педагогічної діяльності: сутність та чинники
Інші назви: Внутренняя мотивация педагогической деятельности: сущность и факторы
Internal teaching motivation: essence and factors
Автори: Омельченко, Людмила Миколаївна
Омельченко, Людмила Николаевна
Omelchenko, Liudmyla
Ключові слова: motive
motivation
internal motivation
мотив
мотивація
внутрішня мотивація
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Омельченко Л. М. Внутрішня мотивація педагогічної діяльності: сутність та чинники / Л. М. Омельченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 128-130.
Короткий огляд (реферат): The research deals with analyzing the theoretical concepts of defined internal motivation of personality factors that contribute in the development of secondary schools teachers’ motivational sphere. According to the concept of A. Leontiev, the motive is seen as a state of need caused by the primary and secondary necessities. It is proved that educational activities, as well as any other kind of activity, are caused by certain reasons. However, the motivation is not only a set of motives, the actual motivation is formed by situational factors as well. The reason of human activities, including teaching, lies in the result, but does not restrict it. The activity itself also makes sense: the subject is encouraged by the process rather than its result. The structure of motivation distinguishes effective and procedural components. That is to say, on the basis of these components the following types of motivation are distinguished: internal and external. Internally motivated behavior is performed. Шляхом аналізу теоретико-методологічних концепцій внутрішньої мотивації особистості визначаються чинники, що зумовлюють розвиток мотиваційної сфери вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Обґрунтовуються показники (ознаки) суб’єктивного стану процесуальної вмотивованості в діяльності педагога.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6392
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Omelchenko.pdf364.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.