Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6388
Назва: Peculiarities of future physical education teachers’ health saving skills formation
Інші назви: Проблема готовності до застосування здоров’язбережквальних технологій майбутніми вчителями фізичної культури.
Автори: Tkachenko, Vadym
Ткаченко, Вадим Володимирович
Ключові слова: teacher
skills
experiment
health
health saving technologies
educational process
physical culture
вчитель
готовність
експеримент
здоров’я
здоров’язбережувальні технології
навчально-виховний процес
фізична культура
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Tkachenko V. Peculiarities of future physical education teachers’ health saving skills formation / V. Tkachenko // Наука і освіта. - 2017. - №8. - С.34-38.
Короткий огляд (реферат): The research aims to examine the level of future Physical Education teachers’ health saving skills maturity by means of implementing theoretical and methodological bases of training based on the interrelation of motivational, content, cognitive, procedural, self-evaluating, reflexive and creative components, as well as by means of using modern approaches to the organization of the educational process. The carried out experiment involving 565 students divided into control and experimental groups has shown that most of the respondents have immature level of skills of using health saving technologies in their work. The process of training future Physical Education teachers should be improved and focused on the development of health saving skills. There should be designed pedagogical conditions contributing to the efficiency of the educational process. Складна екологічна ситуація, інтенсифікація та інформаційне перенасичення навчального процесу призве- ли до значного погіршення здоров’я молоді. Мета статті – перевірка рівня готовності майбутніх учителів фізич- ної культури до застосування здоров’язбережувальних технологій за рахунок упровадження в навчальний про- цес теоретичних і методологічних засад підготовки на основі взаємозв’язку мотиваційного, змістового, когніти- вного, процесуального, самооцінного, рефлексивного та творчого компонентів шляхом застосування сучасних підходів до організації навчального процесу (дослідницького, особистісно зорієнтованого, технологічного, диференційованого, компетентнісного). Дослідження будувалося на основі аналізу статистичних даних, що відображають результати формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до застосування здо- ров’язбережувальних технологій; результатів науково-педагогічного дискурсу сутності здо- ров’язбережувальних технологій; узагальнення тенденцій опанування здоров’язбережувальних технологій май- бутніми вчителями фізичної культури. Проведений аналіз результатів експерименту дозволяє стверджувати, що переважна більшість його учасників (близько 90%) мають недостатній рівень готовності до використання здо- ров’язбережувальних технологій. Процес підготовки майбутніх учителів фізичної культури до застосування здоров’язбережувальних технологій потребує значного вдосконалення; необхідна методична система такої підготовки та відповідні педагогічні умови, які сприятимуть ефективності навчальної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6388
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachenko.pdf697.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.