Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6388
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTkachenko, Vadym-
dc.contributor.authorТкаченко, Вадим Володимирович-
dc.date.accessioned2020-02-05T13:23:15Z-
dc.date.available2020-02-05T13:23:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationTkachenko V. Peculiarities of future physical education teachers’ health saving skills formation / V. Tkachenko // Наука і освіта. - 2017. - №8. - С.34-38.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6388-
dc.description.abstractThe research aims to examine the level of future Physical Education teachers’ health saving skills maturity by means of implementing theoretical and methodological bases of training based on the interrelation of motivational, content, cognitive, procedural, self-evaluating, reflexive and creative components, as well as by means of using modern approaches to the organization of the educational process. The carried out experiment involving 565 students divided into control and experimental groups has shown that most of the respondents have immature level of skills of using health saving technologies in their work. The process of training future Physical Education teachers should be improved and focused on the development of health saving skills. There should be designed pedagogical conditions contributing to the efficiency of the educational process. Складна екологічна ситуація, інтенсифікація та інформаційне перенасичення навчального процесу призве- ли до значного погіршення здоров’я молоді. Мета статті – перевірка рівня готовності майбутніх учителів фізич- ної культури до застосування здоров’язбережувальних технологій за рахунок упровадження в навчальний про- цес теоретичних і методологічних засад підготовки на основі взаємозв’язку мотиваційного, змістового, когніти- вного, процесуального, самооцінного, рефлексивного та творчого компонентів шляхом застосування сучасних підходів до організації навчального процесу (дослідницького, особистісно зорієнтованого, технологічного, диференційованого, компетентнісного). Дослідження будувалося на основі аналізу статистичних даних, що відображають результати формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до застосування здо- ров’язбережувальних технологій; результатів науково-педагогічного дискурсу сутності здо- ров’язбережувальних технологій; узагальнення тенденцій опанування здоров’язбережувальних технологій май- бутніми вчителями фізичної культури. Проведений аналіз результатів експерименту дозволяє стверджувати, що переважна більшість його учасників (близько 90%) мають недостатній рівень готовності до використання здо- ров’язбережувальних технологій. Процес підготовки майбутніх учителів фізичної культури до застосування здоров’язбережувальних технологій потребує значного вдосконалення; необхідна методична система такої підготовки та відповідні педагогічні умови, які сприятимуть ефективності навчальної діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectteacheruk
dc.subjectskillsuk
dc.subjectexperimentuk
dc.subjecthealthuk
dc.subjecthealth saving technologiesuk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjectphysical cultureuk
dc.subjectвчительuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectекспериментuk
dc.subjectздоров’яuk
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїuk
dc.subjectнавчально-виховний процесuk
dc.subjectфізична культураuk
dc.titlePeculiarities of future physical education teachers’ health saving skills formationuk
dc.title.alternativeПроблема готовності до застосування здоров’язбережквальних технологій майбутніми вчителями фізичної культури.uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachenko.pdf697.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.