Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6348
Назва: Stages of training future mathematics teachers in the field of pedagogical improvisation
Інші назви: Етапи підготовки майбутніх учителів математики до педагогічної імпровізації
Этапы подготовки будущих учителей математики к педагогической импровизации
Автори: Zolotukhina, Svitlana
Bashkir, Olha
Zhernovnykova, Oksana
Золотухіна, Світлана Трохимівна
Башкір, Ольга
Жерновникова, Оксана
Ключові слова: training
readiness
future teachers of mathematics
educational process
higher educational institutions
pedagogical improvisation
підготовка
готовність
майбутні вчителі математики
навчально-виховний процес
заклад вищої освіти
педагогічна імпровізація
подготовка
готовность
будущие учителя математики
учебно-воспитательный процесс
учреждение высшего образования
педагогическяа импровизация
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Бібліографічний опис: Zolotukhina S. Stages of training future mathematics teachers in the field of pedagogical improvisation / S..Zolotukhina, O. Bashkir, O. Zhernovnykova
Короткий огляд (реферат): Pedagogical improvisation helps a teacher to respond to new unexpected situations in a quick, flexible and ade-quate way. The aim of the research is to test the effectiveness of theoretically developed stages of training future math-ematics teachers in the field of pedagogical improvisation (motivational-target, content-procedural, evaluative-reflexive). The following criteria for future Mathematics teachers’ pedagogical interaction skills were distinguished: motivational, substantive, procedural-behavioral, reflexive, on the basis of which the examination of the investigated phenomenon was carried out. At the initial stage of the pedagogical experiment, the students were interviewed, and the results showed a low level of their pedagogical improvisation skills according to all indicators. Subsequently, each group was subdivided into experimental and control subgroups. У статті розглянуто підходи сучасних науковців до визначення сутності процесу підготовки майбутніх учителів математики до педагогічної імпровізації. Згідно з дослідницьким задумом, формування готовності майбутніх учителів математики до педагогічної імпровізації сприятиме тому, що в майбутній професійній діяльності студенти швидко, гнучко й адекватно реагуватимуть на щойно створені ситуації або ті, що виникли стихійно й раптово. Мета статті полягає в перевірці ефективності теоретично розроблених етапів підготовки майбутніх учителів математики до педагогічної імпровізації (мотиваційно-цільовий, змістово-процесуальний, оціно-рефлексивний). Методи дослідження: теоретичні – аналіз, синтез, порівняння, класифікація науково-методичної літератури з метою визначення ключових понять до-слідження; емпіричні – фрагменти педагогічного експерименту; анкетування студентів, майбутніх учителів математики. Проаналізовано наукові позиції щодо визначення критеріїв формування готовності майбутніх учителів математики до педагогічної взаємодії: мотиваційний, змістовий, процесуально-поведінковий, рефлексивний, на основі яких здійснюється оцінка досліджуваного феномена.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6348
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Svitlana Zolotukhina.pdf606.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.