Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6348
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZolotukhina, Svitlana-
dc.contributor.authorBashkir, Olha-
dc.contributor.authorZhernovnykova, Oksana-
dc.contributor.authorЗолотухіна, Світлана Трохимівна-
dc.contributor.authorБашкір, Ольга-
dc.contributor.authorЖерновникова, Оксана-
dc.date.accessioned2020-02-04T11:14:50Z-
dc.date.available2020-02-04T11:14:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationZolotukhina S. Stages of training future mathematics teachers in the field of pedagogical improvisation / S..Zolotukhina, O. Bashkir, O. Zhernovnykovauk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6348-
dc.description.abstractPedagogical improvisation helps a teacher to respond to new unexpected situations in a quick, flexible and ade-quate way. The aim of the research is to test the effectiveness of theoretically developed stages of training future math-ematics teachers in the field of pedagogical improvisation (motivational-target, content-procedural, evaluative-reflexive). The following criteria for future Mathematics teachers’ pedagogical interaction skills were distinguished: motivational, substantive, procedural-behavioral, reflexive, on the basis of which the examination of the investigated phenomenon was carried out. At the initial stage of the pedagogical experiment, the students were interviewed, and the results showed a low level of their pedagogical improvisation skills according to all indicators. Subsequently, each group was subdivided into experimental and control subgroups. У статті розглянуто підходи сучасних науковців до визначення сутності процесу підготовки майбутніх учителів математики до педагогічної імпровізації. Згідно з дослідницьким задумом, формування готовності майбутніх учителів математики до педагогічної імпровізації сприятиме тому, що в майбутній професійній діяльності студенти швидко, гнучко й адекватно реагуватимуть на щойно створені ситуації або ті, що виникли стихійно й раптово. Мета статті полягає в перевірці ефективності теоретично розроблених етапів підготовки майбутніх учителів математики до педагогічної імпровізації (мотиваційно-цільовий, змістово-процесуальний, оціно-рефлексивний). Методи дослідження: теоретичні – аналіз, синтез, порівняння, класифікація науково-методичної літератури з метою визначення ключових понять до-слідження; емпіричні – фрагменти педагогічного експерименту; анкетування студентів, майбутніх учителів математики. Проаналізовано наукові позиції щодо визначення критеріїв формування готовності майбутніх учителів математики до педагогічної взаємодії: мотиваційний, змістовий, процесуально-поведінковий, рефлексивний, на основі яких здійснюється оцінка досліджуваного феномена.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk
dc.subjecttraininguk
dc.subjectreadinessuk
dc.subjectfuture teachers of mathematicsuk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjecthigher educational institutionsuk
dc.subjectpedagogical improvisationuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectмайбутні вчителі математикиuk
dc.subjectнавчально-виховний процесuk
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectпедагогічна імпровізаціяuk
dc.subjectподготовкаuk
dc.subjectготовностьuk
dc.subjectбудущие учителя математикиuk
dc.subjectучебно-воспитательный процессuk
dc.subjectучреждение высшего образованияuk
dc.subjectпедагогическяа импровизацияuk
dc.titleStages of training future mathematics teachers in the field of pedagogical improvisationuk
dc.title.alternativeЕтапи підготовки майбутніх учителів математики до педагогічної імпровізаціїuk
dc.title.alternativeЭтапы подготовки будущих учителей математики к педагогической импровизацииuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Svitlana Zolotukhina.pdf606.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.