Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6345
Назва: Дослідження проблеми формування лексико-фразеологічної компетентності старшокласників на засадах комунікативно-діяльнісного підходу
Інші назви: Исследование проблемы формирования лексико-фразеологической компетентности старшеклассников на основе коммуникативно-деятельностного подхода
Investigation of the problem of formation vocabulary and phraseological competence of high school students on the basis of communicative-activity approach
Автори: Рудюк, Тетяна
Rudiuk, Tеtіana
Ключові слова: лексика
фразеологія
комунікативно-діяльнісний підхід
особистість
конструкт
самореалізація
саморефлексія
фразеология
коммуникативно-деятельностный подход
личность
самореализация
саморефлексия
vocabulary
phraseology
communicative-activity approach
personality
construct
self-realization
self-reflection
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Рудюк Т. Дослідження проблеми формування лексико-фразеологічної компетентності старшокласників на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / Т. Рудюк // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 73-79.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування лексико-фразеологічної компетентності школярів на засадах комунікативно-діяльнісного підходу. Було проаналізовано наукову літературу, програми та концепцію мовної 12-річної школи, розроблено теоретичні положення експерименту та його етапи, здійснено констатувальне обстеження та визначено реальний стан рівнів сформованості лексико-фразееологічної компетентності старшокласників. The paper deals with a theoretical and experimental study of the formation of lexical and phraseological competency of senior school students on the basis of the communicative-activity approach. The application of the communicative-activity approach when teaching lexical-phraseological richness of the native language to senior school students signifi-cantly increases the efficiency of the educational process and is an integral part of the formation a nationally conscious personality, capable of constructive social interaction. Статья посвящена теоретико-экспериментальному исследованию проблемы формирования лексико-фразеологической компетентности школьников на основе коммуникативно-деятельностного подхода. Были проанализированы научная литература программы и концепции языковой 12-летней школы, разработаны теоретические положения эксперимента и его этапы, и определено реальное состояние уровней сформированности лексико-фразееологической компетентности старшеклассников.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6345
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tеtіana Rudiuk.pdf587.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.