Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6345
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРудюк, Тетяна-
dc.contributor.authorRudiuk, Tеtіana-
dc.date.accessioned2020-02-04T09:05:42Z-
dc.date.available2020-02-04T09:05:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРудюк Т. Дослідження проблеми формування лексико-фразеологічної компетентності старшокласників на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / Т. Рудюк // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 73-79.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6345-
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування лексико-фразеологічної компетентності школярів на засадах комунікативно-діяльнісного підходу. Було проаналізовано наукову літературу, програми та концепцію мовної 12-річної школи, розроблено теоретичні положення експерименту та його етапи, здійснено констатувальне обстеження та визначено реальний стан рівнів сформованості лексико-фразееологічної компетентності старшокласників. The paper deals with a theoretical and experimental study of the formation of lexical and phraseological competency of senior school students on the basis of the communicative-activity approach. The application of the communicative-activity approach when teaching lexical-phraseological richness of the native language to senior school students signifi-cantly increases the efficiency of the educational process and is an integral part of the formation a nationally conscious personality, capable of constructive social interaction. Статья посвящена теоретико-экспериментальному исследованию проблемы формирования лексико-фразеологической компетентности школьников на основе коммуникативно-деятельностного подхода. Были проанализированы научная литература программы и концепции языковой 12-летней школы, разработаны теоретические положения эксперимента и его этапы, и определено реальное состояние уровней сформированности лексико-фразееологической компетентности старшеклассников.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectлексикаuk
dc.subjectфразеологіяuk
dc.subjectкомунікативно-діяльнісний підхідuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectконструктuk
dc.subjectсамореалізаціяuk
dc.subjectсаморефлексіяuk
dc.subjectфразеологияuk
dc.subjectкоммуникативно-деятельностный подходuk
dc.subjectличностьuk
dc.subjectсамореализацияuk
dc.subjectсаморефлексияuk
dc.subjectvocabularyuk
dc.subjectphraseologyuk
dc.subjectcommunicative-activity approachuk
dc.subjectpersonalityuk
dc.subjectconstructuk
dc.subjectself-realizationuk
dc.subjectself-reflectionuk
dc.titleДослідження проблеми формування лексико-фразеологічної компетентності старшокласників на засадах комунікативно-діяльнісного підходуuk
dc.title.alternativeИсследование проблемы формирования лексико-фразеологической компетентности старшеклассников на основе коммуникативно-деятельностного подходаuk
dc.title.alternativeInvestigation of the problem of formation vocabulary and phraseological competence of high school students on the basis of communicative-activity approachuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tеtіana Rudiuk.pdf587.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.