Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/633
Title: Формування емоційної культури майбутніх учителів початкової школи засобами образотворчого мистецтва
Other Titles: Formation of emotional culture of primary school teachers by means of art
Authors: Стас, Тетяна Володимирівна
Stas, Tetiana Volodymyrivna
Keywords: культура
емоції
емоційна культура
майбутні вчителі початкової школи
образотворча діяльність
взаємодія мистецтв
засоби образотворчого мистецтва
проекти
culture
emotion
emotional culture
future teacher
visual activity
the interaction of the arts
the fine arts facilities and projects
Issue Date: 2014
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Стас, Т. В. Формування емоційної культури майбутніх учителів початкової школи засобами образотворчого мистецтва : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Тетяна Володимирівна Стас; наук. кер. І. О. Пальшкова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 21 с.
Abstract: У дисертації теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови формування емоційної культури майбутніх учителів початкової школи засобами образотворчого мистецтва; визначено поняття «емоційна культура майбутнього вчителя початкової школи», критерії з їхніми показниками. Розроблено модель та експериментальну методику формування емоційної культури майбутніх учителів початкової школи засобами образотворчого мистецтва. Theoretically substantiated and experimentally tested pedagogical conditions of emotional culture of primary school teachers by means of fine arts definitions of «emotional culture of the future elementary school teacher» criteria with their performance. Developed an experimental model of emotional culture of primary school teachers by means of art.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/633
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stas.aref.pdf215.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.