Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6322
Назва: Internet as Convenient Facility in Language Learning
Інші назви: Інтернет як ефективний засіб у процесі вивчення мови
Автори: Miroshnikova, Anna
Мірошнікова, Анна
Ключові слова: Internet
process of learning the language
communication
social networks
room chats
cloud technologies
teleconferences
Інтернет
процес вивчення мови
спілкування
соціальні мережі
чат
хмарні технології
телеконференція
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Miroshnikova A. Internet as Convenient Facility in Language Learning / A. Miroshnikova // Наука і освіта. - 2018. - №11-12. - С.72-75.
Короткий огляд (реферат): The purpose of the study is to find out the role of the Internet in the teaching process of the second language in universities; basically to identify the main advantages and disadvantages of using the Internet in the educational process; to examine new language teaching methods with the use of social networks, “room” chats, cloud technologies and teleconferences; to define the role of live communication between students and professors while studying the language. As the result of the study aims to confirm or deny the need of relocation the process of learning the language to cyberspace. Стаття присвячена вивченню проблеми свідомого використання Інтернет-ресурсів при викладанні та вивченні іноземної мови. Наразі стає все важче залучати студента до процесу навчання, тому вчитель повинен знати про всі сучасні технології та засоби, щоб зробити процес навчання більш цікавим і пізнавальним. Водночас, викладач повинен надати студентам відповідні завдання з використанням мультимедійних технологій. Крім того, сьогодні дистанційне навчання стає все більш популярним, тому студент може приєднатися до будьякої програми навчання по всьому світу, не виходячи з дому. І все це стало можливим завдяки Інтернету. Проте, як студенти, так і викладачі повинні навчитися користуватися інтернет-ресурсами з користю і повинні мати можливість знаходити та використовувати інформацію відповідно до рівня знань, інтересів та спеціалізації студентів. Інтернет є невід’ємною частиною сучасного процесу вивчення мови, але роль відповідального й інформованого вчителя залишається на провідному місці
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6322
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Miroshnikova.pdf530.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.