Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6322
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMiroshnikova, Anna-
dc.contributor.authorМірошнікова, Анна-
dc.date.accessioned2020-02-03T12:47:41Z-
dc.date.available2020-02-03T12:47:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationMiroshnikova A. Internet as Convenient Facility in Language Learning / A. Miroshnikova // Наука і освіта. - 2018. - №11-12. - С.72-75.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6322-
dc.description.abstractThe purpose of the study is to find out the role of the Internet in the teaching process of the second language in universities; basically to identify the main advantages and disadvantages of using the Internet in the educational process; to examine new language teaching methods with the use of social networks, “room” chats, cloud technologies and teleconferences; to define the role of live communication between students and professors while studying the language. As the result of the study aims to confirm or deny the need of relocation the process of learning the language to cyberspace. Стаття присвячена вивченню проблеми свідомого використання Інтернет-ресурсів при викладанні та вивченні іноземної мови. Наразі стає все важче залучати студента до процесу навчання, тому вчитель повинен знати про всі сучасні технології та засоби, щоб зробити процес навчання більш цікавим і пізнавальним. Водночас, викладач повинен надати студентам відповідні завдання з використанням мультимедійних технологій. Крім того, сьогодні дистанційне навчання стає все більш популярним, тому студент може приєднатися до будьякої програми навчання по всьому світу, не виходячи з дому. І все це стало можливим завдяки Інтернету. Проте, як студенти, так і викладачі повинні навчитися користуватися інтернет-ресурсами з користю і повинні мати можливість знаходити та використовувати інформацію відповідно до рівня знань, інтересів та спеціалізації студентів. Інтернет є невід’ємною частиною сучасного процесу вивчення мови, але роль відповідального й інформованого вчителя залишається на провідному місціuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectInternetuk
dc.subjectprocess of learning the languageuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectsocial networksuk
dc.subjectroom chatsuk
dc.subjectcloud technologiesuk
dc.subjectteleconferencesuk
dc.subjectІнтернетuk
dc.subjectпроцес вивчення мовиuk
dc.subjectспілкуванняuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectчатuk
dc.subjectхмарні технологіїuk
dc.subjectтелеконференціяuk
dc.titleInternet as Convenient Facility in Language Learninguk
dc.title.alternativeІнтернет як ефективний засіб у процесі вивчення мовиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Miroshnikova.pdf530.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.