Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6272
Назва: Професійна підготовка майбутніх соціономістів сфери до створення безпечних умов соціально-педагогічної діяльності в загальноосвітній школі
Інші назви: Професійна підготовка майбутніх соціономістів сфери до створення безпечних умов соціально-педагогічної діяльності в загальноосвітній школі
Training future socionomists to provide safe conditions of socio-pedagogical activity at secondary school
Автори: Біла, Олена Олександрівна
Белая, Елена Александровна
Bila, Olena Oleksandrivna
Ключові слова: specialist of socionomic sphere
safe working conditions
students’ professional training
secondary school
фахівець соціономічної сфери
безпечні умови праці
професійна підготовка студентів
загальноосвітня школа
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Біла О. О. Професійна підготовка майбутніх соціономістів сфери до створення безпечних умов соціально-педагогічної діяльності в загальноосвітній школі / О. О. Біла // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 24-27.
Короткий огляд (реферат): This article presents the analysis of functional role and place of training future specialists of socionomic sphere to organization of safe conditions of activity in general system of professional training. It is proved experimentally that optimization of the process of creating safe conditions for the work of social teachers and managers of education depends on timely professional training of students-socionomists at higher school, their receiving systematic knowledge, abilities and skills of evaluating real conditions of work, rational organization of working place, preventing unsafe sit- uations at all stages of performing socio-pedagogical activities at school premises, compliance with safety regulations during realization of social and educational activities according to place of residence. У статті обґрунтовано функціональну роль і місце підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери до організації безпечних умов діяльності в загальній системі професійної підготовки. Експериментальним шляхом доведено, що оптимізація процесу створення безпечних умов праці соціального педагога та менеджера освіти залежить від своєчасної професійної підготовки студентів-соціономістів у вищій школі, оволодіння ними системними знаннями, уміннями та навичками оцінювання реальних умов праці, раціональної організації робочого місця, попередження небезпечних ситуацій на всіх етапах здійснення соціально-педагогічної діяльності в шкільному приміщенні, дотримання правил безпеки під час реалізації соціально-виховних заходів за місцем проживання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6272
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bila.pdf394.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.