Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6272
Title: Професійна підготовка майбутніх соціономістів сфери до створення безпечних умов соціально-педагогічної діяльності в загальноосвітній школі
Other Titles: Професійна підготовка майбутніх соціономістів сфери до створення безпечних умов соціально-педагогічної діяльності в загальноосвітній школі
Training future socionomists to provide safe conditions of socio-pedagogical activity at secondary school
Authors: Біла, Олена Олександрівна
Белая, Елена Александровна
Bila, Olena Oleksandrivna
Keywords: specialist of socionomic sphere
safe working conditions
students’ professional training
secondary school
фахівець соціономічної сфери
безпечні умови праці
професійна підготовка студентів
загальноосвітня школа
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Біла О. О. Професійна підготовка майбутніх соціономістів сфери до створення безпечних умов соціально-педагогічної діяльності в загальноосвітній школі / О. О. Біла // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 24-27.
Abstract: This article presents the analysis of functional role and place of training future specialists of socionomic sphere to organization of safe conditions of activity in general system of professional training. It is proved experimentally that optimization of the process of creating safe conditions for the work of social teachers and managers of education depends on timely professional training of students-socionomists at higher school, their receiving systematic knowledge, abilities and skills of evaluating real conditions of work, rational organization of working place, preventing unsafe sit- uations at all stages of performing socio-pedagogical activities at school premises, compliance with safety regulations during realization of social and educational activities according to place of residence. У статті обґрунтовано функціональну роль і місце підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери до організації безпечних умов діяльності в загальній системі професійної підготовки. Експериментальним шляхом доведено, що оптимізація процесу створення безпечних умов праці соціального педагога та менеджера освіти залежить від своєчасної професійної підготовки студентів-соціономістів у вищій школі, оволодіння ними системними знаннями, уміннями та навичками оцінювання реальних умов праці, раціональної організації робочого місця, попередження небезпечних ситуацій на всіх етапах здійснення соціально-педагогічної діяльності в шкільному приміщенні, дотримання правил безпеки під час реалізації соціально-виховних заходів за місцем проживання.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6272
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bila.pdf394.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.