Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6267
Назва: З історії розвитку трудового навчання і виховання учнів молодшого шкільного віку та форм організації цього процесу
Інші назви: С истории развития трудового обучения и воспитания учеников младшего школьного возраста и форм организации этого процесса
History of vocational training development and education of primary school pupils and forms of organization of this process
Автори: Балакірєва, Вікторія Анатоліївна
Балакирева, Виктория Анатольевна
Balakireva, Victoria Anatoliivna
Ключові слова: vocational training
labour education
forms of vocational training organization
primary school age
трудове навчання
трудове виховання
форми організації трудового навчання
молодший шкільний вік
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Балакірєва В. А. З історії розвитку трудового навчання і виховання учнів молодшого шкільного віку та форм організації цього процесу / В. А. Балакірєва // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 15-19.
Короткий огляд (реферат): In today's complex social conditions of transition to market relations, looking towards the adoption of Ukrainian statehood, understanding the realities of the XXI century the question about the efficiency of vocational education of children and youth arises with particular urgency. An active, creative, hard-working personality is formed inder the influence of the social environment and in the process of professional training aimed at the development of appropriate labour skills, professional skills, readiness for life in market conditions. In recent years there is a steady trend towards the intensification of the process students’ vocational training, filling it with creative design and technological activities, and not only the formation of skills. The quality of modern vocational training of students is necessary for the ability to quickly learn technical innovations and discoveries. У статті розглядається питання розвитку трудового навчання і виховання учнів молодшого шкільного віку та форм організації цього процессу в історичному аспекті. Описано особливості трудового становлення і підготовки до активної трудової діяльності молодших школярів у навчальному процесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6267
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Balakirieva.pdf409.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.