Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6208
Назва: Simulation teaching technology in modern educational system reformation
Інші назви: Активізація імітаційної технології навчання у напрямку реформування сучасної системи освіти
Автори: Kashyna, Hanna
Lebedeva, Vira
Kashtalian, Maryna
Кашина, Г. С.
Лебедєва, В. В.
Каштальян, М. М.
Ключові слова: education
educational technology
educational and training company
simulation teaching technology
educational reform
система освіти
освітні технології
навчально-тренувальна фірма
імітаційна технологія навчання
реформування освіти
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Kashyna H. Simulation teaching technology in modern educational system reformation / H. Kashyna, V. Lebedeva, M. Kashtalian // Наука і освіта: наук.-практ. журнал. – 2017. – №6. – С. 57-62.
Короткий огляд (реферат): Modern education aims to form an all-round future professional. So only semiotic means of training are not enough, the necessary technologies should be based on the principle of “perceiving through performing” involving effective professional tests, manifesting themselves in the development of professional competence, providing the de-signing of situations and appropriate situational reflection. This studying should result in not narrow knowledge in a certain sphere, but versatile one with the possibility of its further adaptation to a changing context. The article deals with the expediency of implementing a simulation teaching technology in terms of training and simulation company, the features of its adaptation to the Ukrainian educational system, the combination of methods and technologies applied in terms training and simulation company. It has been concluded that this technology has a positive impact of the devel-opment of modern professionals. Метою сучасної освіти стає формування моделі цілісного образу майбутнього професіонала. Тому самих ли-ше семіотичних засобів навчання недостатньо, необхідні технології, що ґрунтуються на принципі «виконуючи – пізнаю», тобто передбачають дієві професійні проби, реалізуються через професійно-трудову компетенцію, мають діяльнісний зміст, передбачають конструювання ситуацій та відповідну ситуативну рефлексію. Результатом тако-го навчання мають стати не вузькоспеціалізовані знання, а універсальні – з можливістю їх подальшої адаптації до мінливого контексту. У статті обґрунтовано доцільність упровадження імітаційної технології навчання в умовах навчально-тренувальної фірми, розглянуто особливості її адаптації до української системи освіти, проаналізовано сукупність методів і технологій, що застосовуються в умовах навчально-тренувальної фірми, прослідковано вплив цієї технології на формування особистості сучасного фахівця. Адаптація імітаційної технології навчання в умовах НТФ до реалій української освіти розглядається у дослідженні як дієвий засіб модернізації і оновлення вітчизня-ної освітньої системи, оскільки при її запровадженні враховуються індивідуальні професійні здібності учасників навчального процесу, галузева направленість, де спостерігається дефіцит кадрів, а у процесі організованого таким чином виробничого навчання формуються творча активність, самостійність, чітка професійна позиція, компетент-ність та професійний універсалізм майбутнього спеціаліста. Найбільш важливими і досі проблемними лишаються такі задачі організації освітнього процесу нового типу: зміна ставлення до змісту освіти як до синтезу самоосвіти, самоорганізації та самовиховання; зміна мотивації суб’єктів освітнього процесу шляхом створення умов для їхнь-ої самореалізації (що неможливо у закритому освітньому просторі без консолідації зусиль різних організацій, установ, підприємств); забезпечення інноваційної освітньої системи в фінансовому, матеріально-технічному, юридичному та психолого-педагогічному плані; підготовка і залучення педагогічних кадрів нового типу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6208
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kashyna_2017.pdf586.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.