Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKashyna, Hanna-
dc.contributor.authorLebedeva, Vira-
dc.contributor.authorKashtalian, Maryna-
dc.contributor.authorКашина, Г. С.-
dc.contributor.authorЛебедєва, В. В.-
dc.contributor.authorКаштальян, М. М.-
dc.date.accessioned2020-01-29T10:51:02Z-
dc.date.available2020-01-29T10:51:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationKashyna H. Simulation teaching technology in modern educational system reformation / H. Kashyna, V. Lebedeva, M. Kashtalian // Наука і освіта: наук.-практ. журнал. – 2017. – №6. – С. 57-62.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6208-
dc.description.abstractModern education aims to form an all-round future professional. So only semiotic means of training are not enough, the necessary technologies should be based on the principle of “perceiving through performing” involving effective professional tests, manifesting themselves in the development of professional competence, providing the de-signing of situations and appropriate situational reflection. This studying should result in not narrow knowledge in a certain sphere, but versatile one with the possibility of its further adaptation to a changing context. The article deals with the expediency of implementing a simulation teaching technology in terms of training and simulation company, the features of its adaptation to the Ukrainian educational system, the combination of methods and technologies applied in terms training and simulation company. It has been concluded that this technology has a positive impact of the devel-opment of modern professionals. Метою сучасної освіти стає формування моделі цілісного образу майбутнього професіонала. Тому самих ли-ше семіотичних засобів навчання недостатньо, необхідні технології, що ґрунтуються на принципі «виконуючи – пізнаю», тобто передбачають дієві професійні проби, реалізуються через професійно-трудову компетенцію, мають діяльнісний зміст, передбачають конструювання ситуацій та відповідну ситуативну рефлексію. Результатом тако-го навчання мають стати не вузькоспеціалізовані знання, а універсальні – з можливістю їх подальшої адаптації до мінливого контексту. У статті обґрунтовано доцільність упровадження імітаційної технології навчання в умовах навчально-тренувальної фірми, розглянуто особливості її адаптації до української системи освіти, проаналізовано сукупність методів і технологій, що застосовуються в умовах навчально-тренувальної фірми, прослідковано вплив цієї технології на формування особистості сучасного фахівця. Адаптація імітаційної технології навчання в умовах НТФ до реалій української освіти розглядається у дослідженні як дієвий засіб модернізації і оновлення вітчизня-ної освітньої системи, оскільки при її запровадженні враховуються індивідуальні професійні здібності учасників навчального процесу, галузева направленість, де спостерігається дефіцит кадрів, а у процесі організованого таким чином виробничого навчання формуються творча активність, самостійність, чітка професійна позиція, компетент-ність та професійний універсалізм майбутнього спеціаліста. Найбільш важливими і досі проблемними лишаються такі задачі організації освітнього процесу нового типу: зміна ставлення до змісту освіти як до синтезу самоосвіти, самоорганізації та самовиховання; зміна мотивації суб’єктів освітнього процесу шляхом створення умов для їхнь-ої самореалізації (що неможливо у закритому освітньому просторі без консолідації зусиль різних організацій, установ, підприємств); забезпечення інноваційної освітньої системи в фінансовому, матеріально-технічному, юридичному та психолого-педагогічному плані; підготовка і залучення педагогічних кадрів нового типу.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjecteducational technologyuk
dc.subjecteducational and training companyuk
dc.subjectsimulation teaching technologyuk
dc.subjecteducational reformuk
dc.subjectсистема освітиuk
dc.subjectосвітні технологіїuk
dc.subjectнавчально-тренувальна фірмаuk
dc.subjectімітаційна технологія навчанняuk
dc.subjectреформування освітиuk
dc.titleSimulation teaching technology in modern educational system reformationuk
dc.title.alternativeАктивізація імітаційної технології навчання у напрямку реформування сучасної системи освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kashyna_2017.pdf586.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.