Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6199
Назва: Критерії, показники та рівні підготовленості майбутніх магістрів музичного мистецтва до формування вокальної культури школярів засобами технології партисипації
Інші назви: Критерии, показатели и уровни подготовленности будущих магистров музыкального искусства к формированию вокальной культуры школьников средствами технологии партисипации
Criteria, indicators and levels of preparedness of future masters of musical art for the formation of vocal culture of students by means of partisipation technology
Автори: У Сюань
Wu Xuan
Ключові слова: майбутні магістри музичного мистецтва
вокальна культура школярів
технології
партисипація
функція
критерій
показник
рівень
будущие магистры музыкального искусства
вокальная культура школьников
технологии
партисипация
функция
критерий
показатель
уровень
masters of Musical Art
schoolchildren’s vocal culture
technologies
participation
function
criterion
indicator
level
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: У Сюань Критерії, показники та рівні підготовленості майбутніх магістрів музичного мистецтва до формування вокальної культури школярів засобами технології партисипації / У Сюань // // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 143-151.
Короткий огляд (реферат): У статті розроблено критерії, показники та рівні підготовленості майбутніх магістрів музичного мистецтва до формування вокальної культури школярів засобами технології партисипації. Відповідно до структури підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виділено художньо-світоглядний, творчо-виконавський та інноваційно-організаційний критерії. В статье разработаны критерии, показатели и уровни подготовленности будущих магистров музыкального искусства к формированию вокальной культуры школьников средствами технологии партисипации. Согласно структуре подготовки будущих магистров музыкального искусства выделено художественно-мировоззренческий, творчески-исполнительский и инновационно-организационный критерии. The article presents the criteria, indicators and levels of Musical Arts masters’ preparedness (proficiency levels) for developing schoolchildren’s vocal culture by means of the participation technology. The art- and worldview-oriented, creative-performing and innovative-organizational criteria have been determined on the basis of the structure of the Musical Art masters’ training. The art- and worldview-oriented criterion is determined by: the openness of the process of emotional experience and artistically justified interpretation of an image as a worldview of an artistic character (hero); coordination while identifying moral orientations in a group and an independent choice of vocal value; mastering the variability of vocal artistic and pedagogical creative tasks and flexible technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6199
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Wu Xuan.pdf290.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.