Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6157
Назва: Проблема підготовки майбутніх учителів природничих наук: аналітичний огляд
Інші назви: Проблема подготовки будущих учителей естественных наук: аналитический обзор
Автори: Граматик, Надія
Ключові слова: суб’єкт
компетентнісно зорієнтований учитель
педагогічна взаємодія
особистісно зорієнтоване середовище
педагогічна комунікація
субъект
компетентно ориентированный учитель
педагогическое взаимодействие
личностно-ориентированное среда
subject
competence-oriented teacher
pedagogical interaction
person-oriented environment
pedagogical communicatio
педагогическая коммуникация
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Граматик Н. Проблема підготовки майбутніх учителів природничих наук: аналітичний огляд / Н. Граматик // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 126-133.
Короткий огляд (реферат): Рушійною силою реалізації нововведень біологічної освіти є компетентний педагог як суб’єкт інноваційної педагогічної діяльності. У зв’язку з цим, пріоритетним напрямом у професійній підготовці майбутніх учителів природничих наук є зміщення акцентів із суми знань на формування вмінь педагогічної взаємодії. Саме вміння майбутнього фахівця працювати в команді, вести перемовини, ухвалювати виважені рішення робить його конкурентоспроможним. Основна умова такої діяльності – професійний потенціал майбутнього вчителя, який виявляється в готовності до творчої взаємодії з учнями. Движущей силой реализации нововведений биологического образования является компетентный педагог как субъект инновационной педагогической деятельности. В связи с этим, приоритетным направлением в профессиональной подготовке будущих учителей естественных наук является смещение акцентов с суммы знаний на формирование умений педагогического взаимодействия. Именно умение будущего специалиста работать в команде, вести переговоры, принимать взвешенные решения делает его конкурентоспособным. Основное условие такой деятельности - профессиональный потенциал будущего учителя, который оказывается в готовности к творческому взаимодействию с учениками.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6157
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gramatik Nadiia.pdf282.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.