Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6145
Назва: Сучасні підходи до комплексної психокорекційної роботи з подолання заїкання у дошкільників
Інші назви: Современные подходы к комплексной психокоррекционной работы по преодолению заикания у дошкольников
Modern approaches to complex psycho-correctional work on preventing preschoolers’ stuttering
Автори: Літовченко, Ольга Василівна
Литовченко, Ольга Васильевна
Litovchenko, Olga Vasylivna
Ключові слова: заїкання
комплексна психокорекційна робота
методика з подолання заїкання
логопедичні вправи
мовлення
розлад мовлення
заикание
комплексная психокоррекционная работа
методика по преодолению заикания
логопедические упражнения
речь
расстройство речи
stuttering
complex psycho-correctional work
methodology for overcoming stuttering
speech therapy exercises
speech
speech disorders
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Літовченко О. В. Сучасні підходи до комплексної психокорекційної роботи з подолання заїкання у дошкільників / О. В. Літовченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 104-109.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено теоретичні засади і практичне втілення комплексного підходу психокорекційної роботи з подолання заїкання. Це лікувально-педагогічний вплив на різні сторони психофізичного стану дитини, хворої на заїкання різними методами, засобами і зусиллями різних фахівців (лікарів, логопеда, психолога, вихователя). В статье исследованы теоретические основы и практическое воплощение комплексного подхода психокоррекционной работы по преодолению заикания. Это лечебно-педагогическое воздействие на разные стороны психофизического состояния ребенка, больного заикание различными методами, средствами и усилиями разных специалистов (врачей, логопеда, психолога, воспитателя). The article investigates the theoretical foundations and practical implementation of the complex approach to psycho-corrective work on overcoming stuttering. It is a therapeutic and pedagogical influence on different sides of the psychophysical state of a child suffering from stuttering by means of diverse methods, means and efforts initiated by different specialists (doctors, speech therapists, psychologists, educators).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6145
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Litovchenko Olga.pdf276.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.