Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6130
Назва: Інституційний вектор інтернаціоналізації національної системи вищої освіти Словацької Республіки: національні університети Словаччини та програми міжнародного співробітництва Європейського Союзу
Інші назви: Institutional vector of internationalization of the Slovak Republic National Higher Education System: National Universities of Slovakia and European Union International Cooperation Programmes
Автори: Мигович, Ірина Вікторівна
Myhovych, Iryna
Ключові слова: система вищої освіти
заклад вищої освіти
інтернаціоналізація
інституційний рівень інтернаціоналізації
програми міжнародного співробітництва
Східна Європа
Словаччина
Європейський Союз
Higher Education System
Institution of Higher Education
Internationalization
Institutional Level of Internationalization
International Cooperation Programmes
Eastern Europe
Slovakia
European Union
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Мигович І. В. Інституційний вектор інтернаціоналізації національної системи вищої освіти Словацької Республіки: національні університети Словаччини та програми міжнародного співробітництва Європейського Союзу / І. В. Мигович // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 4 (129). – С. 122-136.
Короткий огляд (реферат): Серед пріоритетних завдань національної освітньої політики України XXI століття вже традиційно називають інтеграцію національної системи вищої освіти до Європейського простору вищої освіти (ЄПВО – European Higher Education Area). Пріоритетність і актуальність завдання залишає невирішеним суперечність між суспільною потребою входження українських закладів вищої освіти до ЄПВО та недостатньою науковою обґрунтованістю шляхів вирішення цього завдання; спостерігаються і певні розбіжності між уявленнями українських управлінців у системі вищої освіти щодо напрямів та обсягу реформувань у цьому напряму, оскільки жорстка конкуренція на міжнародному освітньому ринку та процес інтернаціоналізації національної системи вищої освіти призводять до того, що окремі її аспекти подекуди суперечать вимогам сучасного соціально-економічного середовища, в якому функціонують українські університети. Integration of the Ukrainian national higher education system into the European Higher Education Area (EHEA) has already been traditionally identified as one of the priorities of the Ukrainian national education policy determined by the XXI century. The priority character as well as the urgency of the task leave the contradiction between the public need for the Ukrainian higher education institutions to join the EHEA and insufficient scientific validity of the ways providing the solution of this task unresolved. There are also certain discrepancies between Ukrainian higher education officials' perceptions concerning the directions and scope of reforms, since a fierce competition at the international education market and the process of national higher education system internationalization might lead to the situation when particular aspects of the system at times contradict the requirements of modern social environment in which Ukrainian universities operate.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6130
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf444.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.