Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6128
Title: | Методика освоения украинского песенного фольклора в процессе подготовки будущих учителей музыки |
Other Titles: | Методика освоєння українського пісенного фольклору в процесі підготовки майбутніх вчителів музики Methodology of mastering Ukrainian song folklore in the process of training future teachers of Music |
Authors: | Чеменян, Гаяне Погосовна Chemenyan, Gayane |
Keywords: | духовная и эстетическая культура моральность народно-песенный фольклор вокальные навыки исполнительские умения воспитательные и методические преимущества украинской народной песни этапы методы принципы духовна і естетична культура моральність народно-пісенний фольклор вокальні навички виконавські вміння виховні та методичні переваги української народної пісні етапи методи принципи spiritual and aesthetic culture morality folk-song folklore vocal skills performing skills educational and methodical advantages of Ukrainian folk song stages methods principles |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Чеменян Г. П. Методика освоения украинского песенного фольклора в процессе подготовки будущих учителей музыки / Г. П. Чеменян // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 4 (129). – С. 109-115. |
Abstract: | В статье поднимается социальная проблема украинского общества – снижения уровня духовной и эстетической культуры молодёжи. Решение её обращено в образовательную сферу и предполагает усовершенствование подготовки учителей на уровне профессионального мастерства. Особый интерес вызывает подготовка учителей музыкального искусства, которые осуществляют непосредственное влияние на формирование духовного мира, эстетической культуры учеников. Высокий профессионализм, доскональное владение вокальным голосом позволяет увлечь учеников, ввести их в мир музыкального искусства, достичь художественного воздействия на личность ученика, привить любовь к исполнительской деятельности. У статті окреслено соціальну проблему українського суспільства ‒ зниження рівня духовної та естетичної культури молоді. Розв’язання її відбувається через освітню сферу і передбачає удосконалення підготовки вчителів на рівні професійної майстерності. Особливий інтерес викликає підготовка вчителів музичного мистецтва, які здійснюють безпосередній вплив на формування духовного світу, естетичної культури учнів. Високий професіоналізм, доскональне володіння вокальним голосом дозволяє захопити учнів, ввести їх у світ музичного мистецтва, досягти художнього впливу на особистість учня, прищепити любов до виконавської діяльності. Освоєння народно-пісенного фольклору в процесі вокальної підготовки вчителів музичного мистецтва розглядається як шлях до найбільш зручного і природного надбання вокальних навичок і виконавських умінь. The article raises the social problem of Ukrainian society – the reducing of the level of spiritual and aesthetic culture of youth. Its solution is addressed to the educational sphere and involves the improvement of teacher training at the level of professional excellence. The training of Musical Arts teachers who exercise a direct influence on the formation of the spiritual world the aesthetic culture of students is of particular interest. High professionalism, thorough mastery of the vocal voice allows you to captivate students, introduce them to the world of musical arts, achieve artistic impact on the personality of the student, and instill love of performing activities. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6128 |
Appears in Collections: | 2019 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.