Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6125
Назва: Теоретичні засади використання системного підходу до процесу формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства
Інші назви: Theoretical background for the use of the systematic approach to the process of development of youth’s social activity in civil society institutions
Автори: Ступак, Оксана Юріївна
Stupak, Oksana
Ключові слова: система
системний підхід
педагогічна система
інноваційна система
соціально-педагогічна система
молодь
systematic approach
system
pedagogical system
innovative system
socialpedagogical system
youth
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ступак О. Ю. Теоретичні засади використання системного підходу до процесу формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства / О. Ю. Ступак // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 4 (129). – С. 33-41.
Короткий огляд (реферат): Багатоаспектність поняття «система» зумовлена чинниками широкого кола застосування у філософських, педагогічних, соціальних дослідженнях. Огляд наукової та енциклопедичної літератури з питань системних досліджень підтвердив різнобічність підходів до визначення дефініцій «система». Метою статті є теоретичний аналіз наукових підходів поняття «система», характеристика видів систем у контексті педагогічної розвідки. Визначені основні підходи до цієї категорії в науковій теорії та практиці, що дають змогу розглядати систему як упорядковану класифікаціє взаємопов’язаних елементів, які у взаємодії з оточенням є цілісною системою, становлять сукупність взаємодіючих елементів, зорієнтованих на досягнення певної мети, визначають єдина цілісність та певна множина компонентів, зумовлюють основу апарату системних досліджень та методики системного дослідження. The multidimensional nature of the notion «system» is conditioned by a wide range of factors applied in philosophical, pedagogical and social studies. The review of scientific and encyclopaedic literature on systemic research confirmed the versatility of approaches to the definition of “system”. The purpose of the article is theoretical analysis of scientific approaches to the concept «system», characterization of system types in the context of pedagogical research. The determined approaches to this category in the scientific theory and practice allow considering the system as an orderly classification of interrelated elements which, interacting with the environment, form a holistic system, constitute a set of interacting elements oriented towards the achievement of a specific goal.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6125
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf309.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.