Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6125
Title: Теоретичні засади використання системного підходу до процесу формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства
Other Titles: Theoretical background for the use of the systematic approach to the process of development of youth’s social activity in civil society institutions
Authors: Ступак, Оксана Юріївна
Stupak, Oksana
Keywords: система
системний підхід
педагогічна система
інноваційна система
соціально-педагогічна система
молодь
systematic approach
system
pedagogical system
innovative system
socialpedagogical system
youth
Issue Date: 2019
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Ступак О. Ю. Теоретичні засади використання системного підходу до процесу формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства / О. Ю. Ступак // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 4 (129). – С. 33-41.
Abstract: Багатоаспектність поняття «система» зумовлена чинниками широкого кола застосування у філософських, педагогічних, соціальних дослідженнях. Огляд наукової та енциклопедичної літератури з питань системних досліджень підтвердив різнобічність підходів до визначення дефініцій «система». Метою статті є теоретичний аналіз наукових підходів поняття «система», характеристика видів систем у контексті педагогічної розвідки. Визначені основні підходи до цієї категорії в науковій теорії та практиці, що дають змогу розглядати систему як упорядковану класифікаціє взаємопов’язаних елементів, які у взаємодії з оточенням є цілісною системою, становлять сукупність взаємодіючих елементів, зорієнтованих на досягнення певної мети, визначають єдина цілісність та певна множина компонентів, зумовлюють основу апарату системних досліджень та методики системного дослідження. The multidimensional nature of the notion «system» is conditioned by a wide range of factors applied in philosophical, pedagogical and social studies. The review of scientific and encyclopaedic literature on systemic research confirmed the versatility of approaches to the definition of “system”. The purpose of the article is theoretical analysis of scientific approaches to the concept «system», characterization of system types in the context of pedagogical research. The determined approaches to this category in the scientific theory and practice allow considering the system as an orderly classification of interrelated elements which, interacting with the environment, form a holistic system, constitute a set of interacting elements oriented towards the achievement of a specific goal.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6125
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf309.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.