Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6122
Назва: Емоційно-мотиваційний зміст процесу формування культури безпечного використання інформаційного середовища в майбутніх учителів
Інші назви: Emotional and motivational content of the process of developing future teachers’ culture of safe use of information environment
Автори: Яновський, Анатолій Олександрович
Яновский, Анатолий Александрович
Yanovsky, Anatoliy Oleksandrovych
Ключові слова: культура
безпечне використання інформаційного середовища
емоції
мотиви
culture
safe use of the information environment
emotions
motives
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Яновський А. О. Емоційно-мотиваційний зміст процесу формування культури безпечного використання інформаційного середовища в майбутніх учителів / А. О. Яновський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 4 (129). – С. 7-12.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто феномен формування культури безпечного використання інформаційного середовища в майбутніх учителів. Емоційно-мотиваційний зміст процесу формування культури безпечного використання інформаційного середовища в майбутніх учителів повинен бути спрямований на врахування особистості майбутнього вчителя, тенденцій та стану сучасних інформаційних технологій, інтересів та потреб студентської молоді. Сучасні реалії вказують на невідповідність освітніх матеріалів стрімкому розвитку інформаційно-комунікаційних технології, що знижує мотивацію майбутніх учителів до формування інформаційної культури та культури безпечного використання інформаційного середовища, зокрема. Метою статті є обґрунтування необхідності добору емоційно-мотиваційного змісту для формування культури безпечного використання інформаційного середовища в майбутніх учителів та висвітлення позитивного впливу емоційно-мотиваційного змісту на окреслений процес. The article presents the phenomenon of forming the culture of future teachers’ safe use of information environment through the selection of emotional and motivational content. The emotional and motivational contents enabling the formation of the culture of a safe use of the information environment should be aimed at taking into account the personality of the future teacher, the tendencies and state of the modern information technologies, students’ interests and needs. Modern realities point to a gap in educational materials which do not keep step with the rapid development of information and communication technologies, which decreases future teachers’ motivation to form the information culture and the culture of safe use of the information environment in particular. The purpose of the article is to substantiate the need to select emotional and motivational content to form the culture of future teachers’ safe use of information environment and to highlight the positive impact of the emotional and motivational contents on the process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6122
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf273.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.