Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6122
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яновський, Анатолій Олександрович | - |
dc.contributor.author | Yanovsky, Anatoliy Oleksandrovych | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-28T10:03:44Z | - |
dc.date.available | 2020-01-28T10:03:44Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Яновський А. О. Емоційно-мотиваційний зміст процесу формування культури безпечного використання інформаційного середовища в майбутніх учителів / А. О. Яновський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 4 (129). – С. 7-12. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6122 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто феномен формування культури безпечного використання інформаційного середовища в майбутніх учителів. Емоційно-мотиваційний зміст процесу формування культури безпечного використання інформаційного середовища в майбутніх учителів повинен бути спрямований на врахування особистості майбутнього вчителя, тенденцій та стану сучасних інформаційних технологій, інтересів та потреб студентської молоді. Сучасні реалії вказують на невідповідність освітніх матеріалів стрімкому розвитку інформаційно-комунікаційних технології, що знижує мотивацію майбутніх учителів до формування інформаційної культури та культури безпечного використання інформаційного середовища, зокрема. Метою статті є обґрунтування необхідності добору емоційно-мотиваційного змісту для формування культури безпечного використання інформаційного середовища в майбутніх учителів та висвітлення позитивного впливу емоційно-мотиваційного змісту на окреслений процес. The article presents the phenomenon of forming the culture of future teachers’ safe use of information environment through the selection of emotional and motivational content. The emotional and motivational contents enabling the formation of the culture of a safe use of the information environment should be aimed at taking into account the personality of the future teacher, the tendencies and state of the modern information technologies, students’ interests and needs. Modern realities point to a gap in educational materials which do not keep step with the rapid development of information and communication technologies, which decreases future teachers’ motivation to form the information culture and the culture of safe use of the information environment in particular. The purpose of the article is to substantiate the need to select emotional and motivational content to form the culture of future teachers’ safe use of information environment and to highlight the positive impact of the emotional and motivational contents on the process. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | культура | uk |
dc.subject | безпечне використання інформаційного середовища | uk |
dc.subject | емоції | uk |
dc.subject | мотиви | uk |
dc.subject | culture | uk |
dc.subject | safe use of the information environment | uk |
dc.subject | emotions | uk |
dc.subject | motives | uk |
dc.title | Емоційно-мотиваційний зміст процесу формування культури безпечного використання інформаційного середовища в майбутніх учителів | uk |
dc.title.alternative | Emotional and motivational content of the process of developing future teachers’ culture of safe use of information environment | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2019 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.