Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6120
Title: Інтерпретація та імпровізація як прояви творчого виконавського мислення майбутніх вихователів
Other Titles: Интерпретация и импровизация как проявления творческого исполнительного мышления будущих воспитателей
Interpretation and improvisation as a manifestation of creative performing thinking of future educators
Authors: Лісовська, Тетяна Адамівна
Лисовская, Татьяна Адамовна
Lisovska, Tetyana Adamivna
Keywords: виконавська діяльність
творчі процеси
мистецтво
музична герменевтика
майбутній фахівець
исполнительская деятельность
творческие процессы
искусство
музыкальная герменевтика
будущий специалист
performing activity
creative processes
art
musical hermeneutics
future specialist
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Лісовська Т. А. Інтерпретація та імпровізація як прояви творчого виконавського мислення майбутніх вихователів / Т. А. Лісовська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 77-83.
Abstract: У статті автором висвітлюється естетичний аспект інтерпретації та імпровізації як компонентів музичної творчості; виявлено чинники ефективного впливу на формування творчої особистості студентів закладів вищої освіти. Інтерпретація означає опис, тлумачення, пояснення, переклад на більш зрозумілу мову. Обгрунтовано три основні типи інтерпретації: наукова, побутова та художня. В статье автором освещается эстетический аспект интерпретации и импровизации как компонентов музыкального творчества; выявлены факторы эффективного влияния на формирование личности студентов высших учебных заведений. Интерпретация означает описание, толкование, объяснение, перевод на более понятный язык. Обоснованно три основных типа интерпретации: научная, бытовая и художественная. The author highlights the aesthetic aspect of interpretation and improvisation as components of musical creativity; the factors of effective influence on the formation of students’ creative personality of higher education institutions have been revealed. Interpretation means description, specification, explanation, translation into a clearer language. Three basic types of interpretation such as scientific, every day and artistic have been substantiated in the article.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6120
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lisovska Tetyana.pdf264.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.