Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6120
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛісовська, Тетяна Адамівна-
dc.contributor.authorЛисовская, Татьяна Адамовна-
dc.contributor.authorLisovska, Tetyana Adamivna-
dc.date.accessioned2020-01-28T09:07:46Z-
dc.date.available2020-01-28T09:07:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛісовська Т. А. Інтерпретація та імпровізація як прояви творчого виконавського мислення майбутніх вихователів / Т. А. Лісовська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 77-83.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6120-
dc.description.abstractУ статті автором висвітлюється естетичний аспект інтерпретації та імпровізації як компонентів музичної творчості; виявлено чинники ефективного впливу на формування творчої особистості студентів закладів вищої освіти. Інтерпретація означає опис, тлумачення, пояснення, переклад на більш зрозумілу мову. Обгрунтовано три основні типи інтерпретації: наукова, побутова та художня. В статье автором освещается эстетический аспект интерпретации и импровизации как компонентов музыкального творчества; выявлены факторы эффективного влияния на формирование личности студентов высших учебных заведений. Интерпретация означает описание, толкование, объяснение, перевод на более понятный язык. Обоснованно три основных типа интерпретации: научная, бытовая и художественная. The author highlights the aesthetic aspect of interpretation and improvisation as components of musical creativity; the factors of effective influence on the formation of students’ creative personality of higher education institutions have been revealed. Interpretation means description, specification, explanation, translation into a clearer language. Three basic types of interpretation such as scientific, every day and artistic have been substantiated in the article.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвиконавська діяльністьuk
dc.subjectтворчі процесиuk
dc.subjectмистецтвоuk
dc.subjectмузична герменевтикаuk
dc.subjectмайбутній фахівецьuk
dc.subjectисполнительская деятельностьuk
dc.subjectтворческие процессыuk
dc.subjectискусствоuk
dc.subjectмузыкальная герменевтикаuk
dc.subjectбудущий специалистuk
dc.subjectperforming activityuk
dc.subjectcreative processesuk
dc.subjectartuk
dc.subjectmusical hermeneuticsuk
dc.subjectfuture specialistuk
dc.titleІнтерпретація та імпровізація як прояви творчого виконавського мислення майбутніх вихователівuk
dc.title.alternativeИнтерпретация и импровизация как проявления творческого исполнительного мышления будущих воспитателейuk
dc.title.alternativeInterpretation and improvisation as a manifestation of creative performing thinking of future educatorsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lisovska Tetyana.pdf264.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.